Fandom

Bola de Drac Wiki

El poder d'uns bigotis: fins i tot en Son Goku queda fora de combat

1.851pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

El poder d'uns bigotis:
fins i tot en Son Goku queda fora de combat
Informació
Nom JAP 悟空もドッカン!!おヒゲパワー全開
Nom ROM Goku mo Dokkan!! Ohige Pawa Zenkai
Més Informació
Temporada Logo BDGT.png
Arc
Arc del Gran Viatge
Opening Sempre em sento atret pel teu somriure
Ending No paris de somriure
Estrena JAP 17 d'abril de 1996
Estrena CAT 16 de febrer de 1999
El poder d'uns bigotis: fins i tot en Son Goku queda fora de combat (悟空もドッカン!!おヒゲパワー全開, Goku mo Dokkan!! Ohige Pawa Zenkai) és l'episodi 8 de Bola de Drac Logo BDGT.png

ResumEdit

Trunks noia i Zunama.png

En Trunks amb en Zunama

En Zunama sospita de que qui té al davant no és la Lena, ja que li diu que li ensenyi la cara. Per sort, acaba creient-s'ho i s'emporta a en Trunks disfrassat, mentre la Pan, en Goku i en Domà el segueixen. Sembla que es dirigeixen cap al volcà, però el monstre es desvia per passar per una drecera. Llavors es tira a l'aigua i després d'un curt trajecte arriben a una cova, que és plena de tresors.

Els tres perseguidors arriben al riu on s'ha tirat en Zunama. En Goku es treu la roba (la Pan es posa vermella al veure'l despullat) i es tira a l'aigua, on descobreix el túnel.

Zunama descobreix Trunks.png

En Zunama descobreix l'engany

A la cova, en Trunks perd la perruca, però en Zunama diu que li agraden les noies amb el cabell curt i, quan li demana com es diu, el noi li diu que "Teresa". Llavors, es disposen a fer el banquet de noces. En Trunks dóna de beure a en Zunama, però aquest diu que no vol beure. Al final, en Trunks es veu obligat a tirar el licor per sobre el menjar i llavors l'obliga a menjar.

A continuació, en Goku i companyia arriben a la cova, mentre que en Zunama s'ha emborratxat i vol menjar més. Aquest s'adona d'en Goku i companyia, tot i que en Trunks li diu que no els faci mal. La Pan es llança a l'atac, però el seu avi la salva. Quan el noi es disposa a atacar, el monstre cau a terra adormit. Llavors, en Domà aprofita per tallar-li els bigotis. Quan aconsegueix tallar-li un, en Zunama estornuda i es desperta. Llavors, veu en Trunks que va amb la roba normal i aquest li diu que és un home. S'enfada tant que provoca un terratrèmol... o això sembla, ja que quan tot s'ha aturat, en Zunama encara està movent els bigotis i no hi ha cap seïsme.

Goku GT Kamehameha d'Impuls.jpg

En Goku apunt d'aturar la lava amb un Kamehameha

Llavors, la Pan entén que el poder del monstre era predir els terratrèmols, no pas causar-los. Quan el monstre diu que tornarà a fer un altre terratrèmol, en Trunks li diu que no digui més bestièses i li dóna un cop. Llavors, el monstre es posa a plorar i segueix movent els bigotis. Quan la Pan li demana perquè, ell diu que li tremola tot el cos i s'acosta un gran terratrèmol i, tot i que la noia no s'ho creu, en Giru diu que s'acosta un perill i immediatament el volcà entra en erució. En Zumana explica que si anava pel poble era perquè el volcà estava molt actiu i li feia por.
Bon Para roba bola de drac.png

L'home extrany robant la bola de drac

Tot comencen a correr mentre la lava els persegueix. Es tiren a l'aigua per anar pel passatge, però com que la lava encara els persegueix, en Goku es queda enrere i llança un kamehameha que impulsa a ell i els altres cap a fora, a més de frenar la lava. Llavors veuen com surt la lava del volcà i pot afectar al poble. En Goku s'enlaira i d'un potent kamehameha destrossa la muntanya.

Més tard, la Lena dóna la bola de drac a la Pan a canvi de tot el que han fet per ells. Llavors, els informen de que en Zunama es quedarà a viure al poble amb la condició de que els avisi quan hi hagi un terrtrèmol. De cop, la bola de drac s'enlaira i va fins a la mà d'un home que es transforma, s'enlaira, apareix la seva nau i marxa amb ella, enduent-se la bola.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori