Fandom

Bola de Drac Wiki

S'acaba el primer assalt! El moment de la decisió d'en Son Goku!

1.852pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

S'acaba el primer assalt!
El moment de la decisió d'en Son Goku!
S'acaba el primer assalt!El moment de la decisió d'en Son Goku!
Informació
Nom JAP 死闘に決着!悟空決断の時
Nom ROM Shitō ni Kecchaku! Gokū Ketsudan no Toki
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai.png Arc Arc d'en Cèl·lula
Saga Saga dels Jocs d'en Cèl·lula
Opening Ànima de Drac
Ending Les ales del cor
Estrena JAP 23 de gener de 2011
Estrena CAT 20 de gener de 2012
S'acaba el primer assalt! El moment de la decisió d'en Son Goku! (死闘に決着!悟空決断の時, Shitō ni Kecchaku! Gokū Ketsudan no Toki) és l'episodi 90 de Bola de Drac Logo BDZ Kai.png. Es va estrenar en català el 20 de gener de 2012.

ResumEdit

Tot i les esperances que tenien tots, el potent atac d'en Goku no acaba amb en Cèl·lula, ja que aquest aconsegueix generar un escut d'energia per protegir-se. A més, en Cor Petit i en Vegeta tenen clar que l'androide, tot i haver gastat molta energia, encara ni queda molta, mentre que en Goku està esgotat. De cop, en Goku sorpren a tothom i diu que abandona, que està extenuat.

En Cèl·lula li diu que si ell abandona no hi ha ningú més al món per lluitar contra ell i que ni tant sols en Vegeta, en Cor Petit o en Trunks són rivals per ell. En Goku però, sorprèn un cop més en anunciar que el pròxim lluitador, que segurament serà qui el derroti, serà el seu fill Son Gohan. En Cor Petit i en Krilin pensen que en Goku s'ha trastocat, però en Gohan hi està d'acord en ser el següent lluitador.

Llavors, en Goku, per tal de que sigui un combat més just, dóna una mongeta màgica a en Cèl·lula. En Gohan es prepara per lluitar i tothom pensa que no serà rival per en Cèl·lula. Però lalvors, el noi allibera un gran poder, sorprenent a tothom. Però, de moment, en Cèl·lula és superior, ja que el guanya en velocitat.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori