FANDOM

Ajunteu les vostres forces! El kamehame final!
Episodi 96 (BDZ Kai)
Informació
Nom JAP 力合わせろ! 最強最後のかめはめ波
Nom ROM Chikara Awasero! Saikyō Saigo no Kamehameha
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai Arc Arc d'en Cèl·lula
Saga Saga dels Jocs d'en Cèl·lula
Opening Ànima de Drac
Ending Les ales del cor
Estrena JAP 20 de març de 2011
Estrena CAT 30 de gener de 2012
Ajunteu les vostres forces! El kamehame final! (力合わせろ! 最強最後のかめはめ波, Chikara Awasero! Saikyō Saigo no Kamehameha) és l'episodi 96 de Bola de Drac Logo BDZ Kai. Es va estrenar en català el 30 de gener de 2012.

ResumEdit

En Cèl·lula continua carregant el seu Kamehameha Solar i revela que no només ha reunit prou energia per a destruir la Terra, sinó la suficient per destruïr tot el Sistema Solar. En aquell instant, en Vegeta es disculpa amb en Gohan per la seva imprudència.

Kamehameha Pare-Fill

El Kamehameha Pare-Fill

En Gohan i els altres ja no hi veuen sol·lució, i llavors en Goku contacta amb el seu fill des de l'Altre Món a través de la telepatia d'en Kaito i li diu que, fins i tot en el seu estat lesionat té el potencial per derrotar en Cèl·lula. Revitalitzat per les paraules del seu pare, en Gohan prepara el seu atac final, un Kamehameha amb una sola mà per contrarestar el de l'androide.
Destrucció Cèl·lula

En Cèl·lula és destruït pel Kamehameha d'en Gohan

Quan els dos atacs xoquen un intenta imposar-se a l'altre, i de mica en mica en Gohan va perdent terreny, de manera que en Cor Petit, en Ten Shin Han, en Yamcha i en Krilin ataquen en Cèl·lula amb ràfegues de ki, però és inútil i els seus atacs són repel·lits. Llavors, en Vegeta, més recuperat, llança un Big Bang, que distreu en Cèl·lula uns segons.

En veure l'oportunitat, en Gohan finalment allibera tota la seva força i supera el xoc de Kamehamehas, destruint en Cèl·lula i salvant la Terra de la destrucció. En Gohan ha guanyat i els Jocs d'en Cèl·lula s'han acabat. Exaust, en Gohan cau a terra amb un somriure a la cara.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori