FANDOM

La victòria agredolça! Fins que ens tornem a trobar!
Informació
Nom JAP 笑顔の別れ! 新しい日々へ…
Nom ROM Egao no Wakare! Atarashī Hibi e...
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai.png Arc Arc d'en Cèl·lula
Saga Saga dels Jocs d'en Cèl·lula
Opening Ànima de Drac
Ending Les ales del cor
Estrena JAP 27 de març de 2011
Estrena CAT 31 de gener de 2012
La victòria agredolça! Fins que ens tornem a trobar! (笑顔の別れ! 新しい日々へ…, Egao no Wakare! Atarashī Hibi e...) és l'episodi 97 de Bola de Drac Logo BDZ Kai.png. Es va estrenar en català el 31 de gener de 2012.

ResumEdit

Gohan cansat rient.png

En Gohan content per la victòria

En Gohan ha derrotat en Cèl·lula. Està exhaust i per això en Yamcha el duu en braços, mentre en Ten Shin Han s'encarrega de dur en Trunks i en Krilin a l'A-18 (deixant a tots molt sorpresos). Tots comencen a passar, excepte en Cor Petit i en Vegeta. El Namekià li ofereix ajuda, però el Guerrer de l'Espai li diu que marxi. Està enrabiat amb ell mateix, perquè en Gohan i en Goku l'han hagut de salvar. Està tant destrossat que fins i tot diu que no lluitarà mai mes.

Mentrestant, en Satan observa tot el què ha passat i es sorpren. El periodista li demana què ha passat i el campió d'arts Marcials diu que ell ha liquidat en Cèl·lula. En Caroni, en Piroshki i la seva secretària li diuen que és un home sensacional. Com que la ceontraleta mòvil de ràdio funciona, immediatament retransmeten les notícies a tot el món.

Mentrestant, a l'Altre Món, en Goku està content pel seu fill. Després de tots els nervis que ha passat, té molta gana, però en Kaito no li pot cuinar res perquè li va destrossar el planeta, de manera que comença a menjar-se alguns núvols, sorprenent a tohtom de que sent mort tingui tanta gana.

Tothom curat.jpg

En Dende curant a l'A-18

Tots excepte en Vegeta van al Palau de Déu, on en Dende els cura les ferides. Tot lamenten la mort d'en Goku, però en Gohan els diu que no passa res, que en Goku sempre és allà amb ells i que l'ha estat ajudant en el combat. El namekia també cura l'A-18 i en Cor Petit li diu que ha d'estar agraïda a en Krilin, que l'ha cuidat. Llavors, en Gohan diu en veu alta el què tots pensen, que el noi està enamorat de l'androide i per això l'ha salvat. En Krilin li dóna un cop dient-li que dissimuli. Llavors, l'A-18 marxa i en Yamcha consola en Krilin.
Goku despedint-se.png

En Goku es despedeix dels seus amics

En Cor Petit diu que han d'utilitzar les boles de drac per ressuscitar a tots els que ha mort en Cèl·lula. L'A-18, quan veu que el cel s'enfosqueix, decideix tornar al Palau de Déu. Veu com el drac Sheron ressuscita a tots els morts, inclòs en Trunks. En Cor Petit s'adona que en Goku no ha ressuscitat, de manera que en el segon desig demanen que en Goku torni a la vida. El Drac no pot fer-ho, perquè en Goku ja havia estat ressuscitat abans. Llavors decideixen que li poden demanar a en Porunga, que ell podrà fer-ho.

Guerrers Z Al Palau de Déu.png

La colla al Palau de Déu

Llavors, en Goku es posa en contacte amb ells i els diu que sempre han aparescut enemics per culpa seva, com els Saiyans, en Freezer, el Dr Gero, els Androides, ... i que per això es quedarà a l'Altre Món amb en Kaito, despedint-se feliçment d'ells. Tot recorden com és en Goku i què ha significat per les seves vides, despedint-lo amb un somriure. Els Guerrers Z han de demanar el segon desig, però no saben què demanar. En Yamcha proposa de demanar-li un collaret per la seva xicota, ja que és massa car, però ningú l'escolta. Llavors, en Krilin demana si pot transformar a l'A-17 i a l'A-18 de nou en humans, però el drac no és capaç de fer-ho, perquè el seu poder no pot transformar els androides. Llavors, demana que els desactivi el dispositiu d'autodestrucció que tenen al cor, mentre l'A-18, amagada, ho mira tot. El Drac Sheron així ho fa i llavors desapareix.
Trunks es despedeix.png

En Trunks del Futur es despedeix de la Bulma

A continuació, en Ten Shin Han li demana perquè ha demanat que anuli també el dispositiu de l'A-17. En Krilin diu que tot i que l'A-18 li agrada, creu que amb l'A-17 farà més bona parella. En aquell moment, la noia androide es mostra i li diu que l'A-17 és el seu germà bessó i que no es faci ilusions, però tot i així, quan la noia marxa, li diu "a reveure", donant-li esperances al noi. Finalment, tots comencen a marxar cap a les seves llars, excepte en Cor Petit que es quedarà a viure al Palau de Déu. Acorden trobar-se l'endamà a la Corporació Càpsula.

En Yamcha, pel camí, explica què va fer en Vegeta quan en Cèl·lula va matar al seu fill Trunks. La Xixi, quan li comuniquen la notícia de la mort del seu marit, està desolada, però entre el seu fill i el seu pare l'animen. El dia següent, en Trunks marxa cap al seu temps amb la Màquina del Temps.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori