Fandom

Bola de Drac Wiki

Pau per al futur! L'esperit del Son Goku és etern!

1.851pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Informació
Nom JAP 未来に平和を! 悟空の魂よ永遠に
Nom ROM Mirai ni Heiwa o! Gokū no Tamashī yo Eien ni
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai.png Arc Arc d'en Cèl·lula
Saga Saga dels Jocs d'en Cèl·lula
Opening Ànima de Drac
Ending Les ales del cor
Estrena JAP 25 d'agost de 2011
Estrena CAT 1 de febrer de 2012
Pau per al futur! L'esperit del Son Goku és etern! (未来に平和を! 悟空の魂よ永遠に, Mirai ni Heiwa o! Gokū no Tamashī yo Eien ni) és l'episodi 98 de Bola de Drac Logo BDZ Kai.png. Es va estrenar en català el 1 de febrer de 2012.

ResumEdit

Trunks i Bulma del Futur.png

En Trunks torna a casa

Després d'acomiadar-se de tothom, en Trunks torna al futur amb la intenció de tornar l'esperança a un món ple de foscor i de desesperació. Els androides continuen fent de les seves, horroritzant la població i destrossant-ho tot. En Trunks arriba i informa a la seva mare de tot el què ha passat. També li explica que al Palau de Déu hi ha la Sala de l'Esperit del Temps i que s'ha entrenat allà. També li explica què va fer en Vegeta després de que ell fos mort per en Cèl·lula, com el príncep dels guerrers va llançar-se a atacar al bio-androide, deixant la Bulma sorpresa.
TrunksAssasinaA18.png

En Trunks del Futur mata a l'A-18

En aquells moments, a la radio, informen de l'atac dels androides a la Ciutat Parsley i en Trunks del Futur hi va, disposat a eliminar-los. L'A-18 del Futur està destrossant-ho tot perquè ha perdut en un videojoc d'ordinador. Un home, al qual li han mort la dona i els fills, els ataca amb una pistola, però no li fa res a l'A-17 del Futur, que es disposa a matar-lo. Però en aquell moment, en Trunks arriba i el salva.

Atac final Trunks del Futur.png

En Trunks llança l'atac per acabar amb en Cèl·lula

L'A-18 s'hi enfronta sola i ràpidament és superada. Llavors, els dos androides l'ataquen, però no són rivals per en Trunks i, finalment, elimina als dos temibles androides. En Trunks diu que ara ja tot s'ha acabat, però llavors s'adona de que encara falta en Cèl·lula. La reconstrucció del futur va avançant i en Trunks es disposa a tornar al passat amb la Màquina del Temps. En aquell moment apareix en Cèl·lula, disposat a matar en Trunks per anar ell al passat i absorbir els androides.

Com que la Ciutat de l'Oest ja casi està reconstruïda, en Trunks envia lluny en Cèl·lula per lluitar-hi, en una zona sense gent. Llavors, comencen a lluitar i en Trunks supera molt al seu rival, que no és capaç ni de tocar-lo. Finalment, quan en Cèl·lula intenta llançar un kamehameha, en Trunks li envia un potent atac d'energia, acabant amb el bio androide.

Mentrestant, al present, en Kaito està construint la casa, mentre en Goku, en Gregory i en Bombolla estan jugant. Quan la casa està acabada, en Goku li dóna un copet, destrossant-la. En Goku proposa d'anar al Planeta del Gran Kai, a coneixe'l, de manera que decideixen anar-hi. Llavors, es veuen escenes del Torneig de l'Altre Món, juntament amb algunes escenes de Bola de Drac i Bola de Drac Z.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori