Fandom

Bola de Drac Wiki

7 anys després d'aquell esdeveniment! A partir d'avui, en Gohan és un estudiant de secundària

1.852pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

7 anys després d'aquell esdeveniment!
A partir d'avui, en Gohan és un estudiant de secundària
Informació
Nom JAP あれから7年!今日から悟飯は高校生
Nom ROM Are Kara 7 Nen! Kyō Kara Satoru Meshi wa Kōkōsei
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai.png Arc Arc d'en Buu
Saga Saga del Gran Guerrer del Vent
Opening Kuu-Zen-Zetsu-Go
Ending Estimat Zarathustra
Estrena JAP 6 d'abril de 2014
7 anys després d'aquell esdeveniment! A partir d'avui, en Gohan és un estudiant de secundària (あれから7年!今日から悟飯は高校生, Are Kara 7 Nen! Kyō Kara Satoru Meshi wa Kōkōsei) és l'episodi 99 de Bola de Drac Logo BDZ Kai.png.

ResumEdit

7 anys després de derrotar en Cèl·lula, en Gohan està anant amb el núvol Kinton cap a Ciutat Satan per iniciar la secundària a l'Institut de l'Estrella Taronja, ja que la seva mare no vol que segueixi estudiant a casa. Mentrestant, en un banc de la ciutat, uns atracadors han assaltat un banc i s'estan enduent els diners.

Gohan guerrer daurat.png

El Guerrer Daurat

Com que va just de temps, en Gohan comença a correr a tota velocitat, però llavors passa per davant que estan atracant i decideix aturar als lladres. Per tal de que no el reconeguin, es transforma en superguerrer i els derrota fàcilment a tots, inclòs al que fuig amb la furgoneta amb un Kiai. Quan marxa, es troba a una noia que arriba i li pregunta qui ho ha fet, però ell diu que no ho sap.

Llavors, el noi marxa d'amagat mentre un home vell reconeix la noia com la Videl i li diu que qui ho ha fet ha sigut el "Guerrer Daurat", a més d'informar-la que va al mateix institut que ella.

Videl, Erasa i Gohan a classe.jpg

En Gohan amb la Videl i l'Erasa, companyes de classe

A l'institut comencen les classes i la Videl pregunta al seu company Sharpner si el guerrer daurat és ell, però aquest li diu que no, que no te temps per tonteríes. Una companya pregunta si aquell noi pot ser més fort que el pare de la Videl, però un altre company li diu que allò és impossible ja que el pare de la noia és el Sr. Satan, l'home més fort del món. Llavors, entra el professor i presenta el seu nou company de classe, en Gohan. La Videl s'adona que és el noi d'abans i ell s'assenta a prop d'ella, al costat de la Erasa.

Gohan Beisbol.jpg

En Gohan jugant a beisbol

La Videl s'adona que en Gohan va vestit tal com li han descrit que era el Guerrer Daurat, però en Sharpner diu que és impossible que sigui ell, que es veu massa fluix, a més de no ser ros. La següent classe és esports, on juguen a un partit de beisbol. En Gohan, tot i que intenta passar desapercebut, sorprèn a tothom atrapant una bola a vuit metres d'alçada batejada per en Sharpner.

La filla d'en Satan comença a sospitar d'ell i quan s'acaben les classes el segueix per comprovar com torna a casa, ja que és a més de 1.000km de distància. No obstant, el noi aconsegueix despistar-la. De tornada a casa, pensa que li demanarà a ajuda a la Bulma per tal de que no el puguin descobrir al lluitar contra el crim. Quan hi va, la dona diu que li pot fer un vestit fàcilment i que trigarà dues hores.

Gohan Gran Guerrer.jpg

El Gran Guerrer del Vent

Per no aborrir-se, en Gohan decideix anar a veure en Trunks, que està entrenant-se amb en Vegeta a la Sala de Gravetat. Quan el vestit ja està llest, la Bulma li dóna un rellotge a en Gohan i, apretant un botó, la seva roba canvia completament, amagant-ne l'aparença. De tornada a casa, veu que hi ha un cotxe a Ciutat Satan que està provocant el caos, es posa el vestit nou i l'atura. Quan li demanen qui és els diu que és el Gran Guerrer del Vent (Great Saiyaman). Els homes s'enriuen d'ell, en Gohan s'enfada i d'un cop de peu fa un esvoranc al terra. Els homes s'espanten i diuen que és un nom molt bonic i que conduïran millor. Llavors marxen, deixant en Gohan satisfet.

Al dia següent, en Gohan surt de casa seu i la seva mare li diu que vagi amb compte amb els avions de camí a l'escola. En Goten li diu que el seu vestit és molt bonic i en Gohan li diu que un dia demanarà a la Bulma que n'hi faci un, però que mentrestant pot fer servir el núvol Kinton.

NavegacióEdit

Comença un tema Fils del fòrum sobre Episodi 99 (BDZ Kai)

  • títol

    3 missatges
    • A la que se'n sàpiga alguna cosa l'hi posarem, de moment no se'n sap res... no sé si ens haurem d'esperar fins el dia...
    • Ja se'n coneix el títol i la pàgina ha estat actualitzada

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori