FANDOM

Ho sento, senyor Robot! Cauen llàgrimes en el desert
Informació
Nom JAP ゴメンねロボットさん 砂漠に消えた涙
Nom ROM Gomen ne Robotto-san Sabaku ni Kieta Namida
Més Informació
Temporada Bola de Drac Z Arc Arc dels Saiyans
Saga Saga de l'Entrenament
Opening Son Gohan és el meu nom
Ending Protegit per les estrelles
Estrena Japó 28 de juny de 1989
Estrena català 29 d'octubre de 1991
Ho sento, senyor Robot! Cauen llàgrimes en el desert (ゴメンねロボットさん 砂漠に消えた涙, Gomen ne Robotto-san Sabaku ni Kieta Namida) és l'episodi 9 de Bola de Drac Bola de Drac Z. Es va estrenar en català el 29 d'octubre de 1991.

ResumEdit

Gohan buscant-se cua.png

En Gohan buscant-se la cua

Un grup d'animals persegueix en Gohan i el fan caure en un forat al desert, on descobreix un antic robot sonda a les ruïnes que hi havia allà. Després de que en Gohan reactiva el robot, aquest li diu que no molesti, però torna a engegar-se de nou quan el nen comença a plorar perquè es troba sol i, de mala gana, vetlla per ell, ja que segueix sent dependent dels altres. En Gohan intenta alliberar al robot del forat on estava atrapat, ja que aquest li va dir que trenta anys abans, havia quedat sepultat per un terratrèmol, ja que estava excavant a les ruïnes.
Gohan i robot.png

En Gohan amb el robot de les ruïnes

No obstant això, la caverna és força inestable i comença a enfonsar-se amb en Gohan encara a dins. Llavors, quan és a punt d'ensorrar-se tot, el robot es sacrifica i agafa en Gohan i el llança per un forat cap a la superfície, salvant-lo de ser aixafat en l'esfondrament, tot i que el robot queda atrapat a dins. Ja salvat, en Gohan es posa a plorar però aconsegueix superar el seu dolor i s'allunya de la zona.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori