Fandom

Bola de Drac Wiki

La lluita del Yamcha! Els terribles saibamens!

1.931pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share
Informació
Nom JAP ヤムチャ奮闘!おそるべし栽培マン
Nom ROM Yamucha Funtō! Osoru Beshi Saibaiman
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai.png Arc Arc dels Saiyans
Opening Ànima de Drac
Ending Visc la vida com si s'acabes avui!
Estrena JAP 31 de maig de 2009
Estrena CAT 29 de setembre de 2011
La lluita del Yamcha! Els terribles saibamens! (ヤムチャ奮闘!おそるべし栽培マン, Yamucha Funtō! Osoru Beshi Saibaiman) és l'episodi 9 de Bola de Drac Logo BDZ Kai.png. Es va estrenar en català el 29 de setembre de 2011.

ResumEdit

Vegeta, Nappa i Saibaimans.jpg

En Vegeta i en Nappa amb els Saibaimans

En Vegeta i Nappa surten de les seves càpsules espacials i en Nappa destrueix la ciutat on es trobaven d'un sol atac. A continuació, havent detectat la força més poderosa del planeta, es dirigeixen cap a l'illa on hi ha en Cor Petit i en Son Gohan entrenant-se. En Krilin també arriba allà i llavors ho fan els guerrers de l'Espai. En Nappa llavors planta sis llavors, d'on surten sis saibaimens. Llavors, en Vegeta comenta que en Cor Petit deu ser de Namek, sent el primer cop que ell sent per primer cop el seu planeta natal.
Mort Yamcha.png

En Yamcha a punt de morir

Poc després, arriben en Ten Shin Han, en Chaoz i en Yamcha, per unir-se a la batalla. En Vegeta suggereix fer combats contra un, ja que hi ha el mateix nombre de saibaimens que de defensors. El primer és en Ten Shin Han, que derrota amb facilitat al seu rival. En Vegeta destrueix al saibaimen per ser massa feble i per donar exemple als altres cinc. Llavors, en Yamcha agafa el relleu, impedint que ho faci en Krilin. En Yamcha derrota al saibaimen, però quan sembla que no podrà aixecar-se, el saibaimen es posa de peu, agafa al noi i s'autodestrueix, matant al seu contrincant i provocant la ràbia d'en Krilin per la mort del seu company.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori