Fandom

Bola de Drac Wiki

Estrella Makyō

1.851pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Planeta Endimoniat.png

L'Estrella Makyo

L'Estrella Makyō (魔凶星, Ma kyōsei) o Planeta Endimoniat és un planeta de la galàxia i la font d'alimentació de tots els Makyans, especialment d'en Garlic Jr. Es mostra només a l'anime durant la Saga d'en Garlic Jr a Bola de Drac Z.

Visió de ConjuntEdit

L'estrella Makyō sembla estar movent-se a través de l'espai i un cop cada 5.000 anys passa a prop de la Terra, coincidint amb una alineació de diverses estrelles, i augmenta el poder de tots els dimonis Makyan que habiten a la Terra.

Planeta Endimoniat prop de Terra.png

El Planeta Endimoniat prop de la Terra

Va ser a causa de que l'Estrella Makyō va acostar-se a la Terra que en Garlic Jr va ser capaç d'escapar de la zona morta. Quan va acostar-se encara més a la Terra, en Garlic Jr, l'Spice i en Vinegar van ser capaços d'augmentar el seu poder i la seva grandària, després d'haver estat atacats per en Cor Petit, en Gohan i en Krilin. Quan ja era molt a prop de la Terra, en Garlic Jr va tornar a obrir la zona morta, però en Cor Petit, que sabia que l'estrella era la font de poder del Makyan, va dir a en Gohan que la destruïs. En Gohan va fer-ho amb un poderós atac i, al esclatar el planeta, en Garlic Jr va perdre la seva energia i va ser engolit pel forat de la Zona Morta, quedant-hi atrapat per tota l'eternitat.

HabitantsEdit

Destrucció planeta endimoniat.jpg

La destrucció de l'Estrella Makyo

CuriositatsEdit

  • En el budisme japonès, Makyō és el regne dels dimonis.
  • El fet que viatja a través dels sistemes solars, en lloc de fer-ho obligat per una força central de gravetat, implica que l'Estrella Makyō és un planeta errant.

NavegacióEdit

Makyans
Liders GarlicGarlic Jr.
Els Tres Senyors GingerNickySansho
Els Quatre Grans MustardSaltSpiceVinegar
Articles Relacionats Boira NegraCristall FoscZona MortaFortalesa d'en Garlic Jr.Palau de DéuEstrella Makyō

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori