Fandom

Bola de Drac Wiki

Família Brief

1.852pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Família Brief.png

La Família Brief

La Família Brief està composta per vuit membres coneguts, a més de quatre membres relacionats. A més d'una família estesa i d'un nombre indeterminat de membres sense anomenar. És una de les dues famílies que tenen línies de sang humana i Saiyan (l'altre és la família Son).

HistòriaEdit

Vegeta, Trunks i Bulma.png

En Vegeta, en Trunks i la Bulma

La família Brief s'introdueix a la sèrie amb el personatge de la Bulma, el nom de la qual prové de la pronunciació japonesa de "Bloomers" (un tipus de moda relativament antiga de la roba interior). Igual que amb els jocs de paraules de noms de l'Akira Toriyama, tots els noms de personatges associats estan relacionats entre si. La nomenclatura de noms de la família Brief prové de peces de roba interior.

Els Brief són una família de Ciutat de l'Oest. Al ser una família occidental, el cognom va darrere del nom, cosa comuna en la cultura occidental a la vida real, i al contrari de la oriental, on el cognom precedeix el nom. A més, la família Brief vesteixen principalment robes d'estil occidental.

La família de la Bulma ha tingut una actitud de "laissez-faire" (deixar passar) durant generacions, però la Bulma té un control complet sobre les coses com a norma.[1]

MembresEdit

Membres de la Família BriefEdit

Bulma i la seva familia.png

La Bra, la Bulma, en Vegeta i en Trunks

Membres RelacionatsEdit

ReferènciesEdit

  1. Chōzenshū 1, 2013
  2. Jaco el Patruller Galàctic, 2013

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori