Fandom

Bola de Drac Wiki

Frost

1.851pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Frost
En Frost
Informació
Altres
noms
• Lord Frost
• Emperador Frost
• Freezer de l'Univers 6
Sexe Sexe Masculí Masculí
Raça Raça d'en Freezer
Primera aparició • Manga: "Els guerrers del Sisè Univers"
• Anime: "Comença l'enfrontament! Tothom cap al "Planeta sense Nom!""
Apareix a Bola de Drac Súper
Afiliació Equip de l'Univers 6
Família Freezer (contrapart de l'Univers 7)
Doblatge japonès Ryūsei Nakao

En Frost (フロスト, Furosuto) és l'emperador[1] i un pirata espacial de l'univers 6 que forma part de l'equip d'en Champa. El seu nom prové del mot anglès "Frost" vol dir "gebre" en català.

AparençaEdit

Frost color.png

En Frost en color

En la seva primera forma, en Frost té una gran semblança a la primera forma d'en Freezer, tant és així que al veure'l, tant que quan en Goku i en Vegeta el van veure, van pensar que era el malvat tirà. És diferent a en Freezer en el color, ja que en Frost és de diferents tonalitats de blau. En Frost té les orelles de forma diferent i no te els llavis morats. En Frost també duu un recobriment a la part inferior del cos, de color negre i un tipus de botes, tot i que també podria ser que fossin els seus peus descalços. En Frost té uns forats als seus canells, on hi té una agulla per enverinar als seus enemics.

En la seva tercera forma, s'assembla a la d'en Freezer, però en Frost té només un conjunt de banyes que conserven el seu color. A més, el seu cap és més curt que el del tirà. En la fora final s'hi assembla molt, només que els braços i cames són d'un color diferent a la resta del cos, a diferència d'en Freezer que era tot blanc.

PersonalitatEdit

De la forma en què retrata a si mateix, en Frost és un cavaller que respecta als seus oponents en combat. És una mica arrogant, ja que va suggerir a en Goku que es retirés després de transformar-se per primera vegada per tal de no fer-li mal, dient que ell és un pacifista i vol evitar la mort. De manera similar a en Goku, a en Frost li agrada jugar amb els seus oponents i posar-los a prova abans d'utilitzar tota la seva força. Tot i això, no és tan arrogant com per veure's a si mateix com invencible, admetent-ho obertament quan creu que un individu pot desafiar el seu poder.

Al'univers 6, en Frost ha utilitzat constantment el seu imperi i la pròpia energia per ajudar a acabar amb les guerrers i salvar vides, convertint-se en un heroi i ídol per a molta gent, especialment nens. Durant la batalla contra en Goku, ell mateix deia que no podia abandonar i que havia de lluitar pels nens que més ho necessitaven, totalment el contrari que en Freezer.

Personalitat real Frost.png

La veritable personalitat d'en Frost

No obstant això, la veritat és que en Frost és igual que la seva contrapart més tirànica del setè univers, amb Vegeta assenyalant que no importa l'univers, "En Freezer sempre serà en Freezer". Tot i ser el que atura les guerres, és el que les comença indirectament, només per "heroicament" aturar-les amb la finalitat d'obtenir una bona publicitat, i per així després poder comprar les terres devastades per la guerra a un preu més barat.

És també un lluitador brut, fent servir l'ús de verí per guanyar avantatge quan està perdent. En Frost és molt més astut i que en Freezer, sent capaç d'enganyar a gairebé tothom que coneix i proporcionant la imatge d'un líder benèvol. Això vol dir que tot i que en Frostés més feble que en Freezer, és més intel·ligent. El seu caràcter enganyós i manipulador és tan gran que fins i tot l'astut Cor Petit no podia detectar qualsevol aura maligna sobre en Frost, el que demostra que va poder amagar eficaçment la seva veritable naturalesa maliciosa.

Habilitats i PodersEdit

Segons la Vados, en Frost és un dels guerrers més poderosos de l'univers 6. En la seva primera forma, en Frost és igual en poder a en Goku en la seva forma base, tot i que el saiyan no estava lluitant al màxim. En la seva tercera forma és més fort que en Goku en el màxim de la seva forma base, però quan en Goku es transforma en superguerrer, en Frost respon convertint-se en la seva veritable forma.

No obstant, en aquesta forma no demostra ser rival per en Goku superguerrer, però aconsegueix derrotar-lo gràcies a un verí que té amagat. El mateix passa quan lluita contra en Cor Petit.

Formes i transformacionsEdit

Primera FormaEdit

Frost primera foma color.png

La primera forma d'en Frost

Aquesta és la forma en què en Frost apareix. És un ésser baixet, amb cap en forma de castanya i dues banyes que li surten en angle de 45º. Té la cua gruixuda i seccions del seu cos són de clor blau i blanc. En aquesta forma és capaç de lluitar contra en Goku, però el Saiyan fàcilment el supera estan en estat base i sense utilitzar tot el seu poder. No obstant, a l'univers 6 en Frost soluciona la majoria de les seves batalles en aquest estat i només assumeix una altra forma quan el rival és poderós.

Segona FormaEdit

Frost 2a forma.png

La segona forma d'en Frost

En Frost mai es transforma en la seva segona forma en cap de les seves batalles, tot i que fa una breu aparició en les imatges de bonus del primer volum de Bola de Drac Súper.

Tercera FormaEdit

3ª forma Frost.png

La tercera forma den Frost

La tercera forma d'en Frost és coneguda com a Forma d'Assalt i és l'equivalent a la tercera forma d'en Freezer. És capaç d'assolir directament aquesta forma. En aquesta forma el cap se li estira, les banyes se li fan més curtes i la seva musculatura augmenta. En aquesta forma el seu poder i velocitat augmenten, sent capaç d'igualar i superar en Goku en la seva forma base al màxim poder, obligant-lo a transformar en superguerrer. Llavors, aquesta forma és insuficient per superar al saiyan.

Forma VeritableEdit

Frost final.png

En Frost en la seva forma final

La forma final i verdadera d'en Frost. És similar a la forma final d'en Freezer. En aquesta forma en Frost es fa més baix i sembla més inofensiu, desapareixen les banyes i la seva Armadura Biològica. El color de la pell canvia en alguns llocs, com la cara, que ara és blanca. En Frost utilitza aquesta forma per lluitar contra en Goku superguerrer. Segons ell, té dificultats per controlar el seu poder, fins al punt que una vegada va matar accidentalment a un enemic. Tot i així, en Frost no és rival per en Goku i no és capaç de donar-li cap cop significatiu, tot i que va ser capaç de derrotar en Goku fent servir les agulles que duu als canells, fent que el saiyan no pugui defensar-se dels seus atacs.

HistòriaEdit

Pre-Bola de Drac SúperEdit

Popularitat Frost.png

Periodistes fent fotos a en Frost

En Frost té una força de combat que manté la pau, amb la finalitat d'"acabar amb els conflictes de l'univers 6", tot i que també de forma encoberta de començar els conflictes per després aturar-los, obtenir bona reputació i llavors comprar la zona devastada per la guerra a baix preu i així augmentar el seu control sobre l'univers. Aquesta bona reputació l'ha fet mereixedor del "Premi de la Pau universal" tres vegades.

En una ocasió va lluitar al costat d'en Cabba per aturar els pirates espacials al Planeta Mayonnai, que secretament eren liderats per el propi Frost. En una altra ocasió, en Frost va trobar un malfactor i el va matar sense voler fent servir la seva forma final. Des de llavors, evita utilitzar aquesta forma perquè té problemes per controlar-la.

Bola de Drac SúperEdit

Saga d'en ChampaEdit

Article Principal: Saga d'en Champa

En Frost és seleccionat per la Vados per formar part de l'equip d'en Champa per lluitar contra l'equip d'en Bills. La Vados el convençde que s'uneixi prometent-li que si guanya en Champa l'ajudarà en la seva missió d'aconseguir la Pau Galàctica. El dia del torneig, en Frost va al planeta sense nom amb els seus companys d'equip Magetta, Cabba, Botamo i Hit.

Frost saluda Goku.png

En Frost saludant en Goku al principi del combat

Quan toca fer l'examen escrit, en Goku i en Vegeta el veuen i pensen que és en Freezer. Ell els escolta i se'ls mira amb cara de pocs amics. Després de superar l'examen escrit, en Cabba veu el combat entre en Botamo i en Goku. En Goku guanya el combat fent fora del ring al seu rival i per ordre d'en Champa li toca a ell lluitar contra el saiyan al segon combat.

Abans de que en Frost i en Goku comencin el seu combat es desitgen sort i es dónen la mà. Quan comença el combat, ràpidament s'ataquen, però en Goku és superior. El saiyan pensa que el seu rival està posant-lo a prova, mirant d'esbrinar el seu veritable poder. Llavors en Goku exigeix al seu rival que es transformi en la seva forma final si no vol perdre. En Frost es sorprèn de que sàpiga que es pot transformar, però el saiyan li diu que hi havia un ésser semblant al seu univers. En Frost respon llavors transformant-se en la seva "forma final".

En Goku diu al seu rival que si no assumeix la seva forma final no tindrà opcions de guanyar.. El Saiyan es transforma en superguerrer i supera clarament al seu rival, fent que en Frost es transformi en la seva verdadera forma final. Finalment, en Frost dóna un estrany cop de puny al seu rival i afebleix en Goku, fent-lo fora del ring a continuació.[2]

Al següent combat, li toca lluitar contra en Cor Petit. El namekià comença el combat carregant el Makankōsappō i esquivant els atacs del seu rival. El namekià aconsegueix aturar en Frost gràcies al seu Atac Místic, però en Frost el punxa amb el seu agulló, fent que en Cor Petit perdi les forces, moment que en Frost aprofita per derrotar-lo.

Quan en Frost és anunciat com el vencedor, en Jaco

Aparició a videojocsEdit

En Frost fa el seu debut als videojocs a Bola de Drac Heroes, on és introduït a partir de la Missió Déu 7.

ReferènciesEdit

  1. V-Jump, 2016
  2. Bola de Drac Súper - Episodi 33, Sorprèn-te, Univers 6! Aquest és el Superguerrer Son Goku!

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori