Fandom

Bola de Drac Wiki

Goku Black

1.852pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Goku Black
En Goku Black
Informació
Sexe Sexe Masculí Masculí
Primera aparició "Un SOS del futur! Un nou enemic fosc apareix!!"
Apareix a Bola de Drac Súper
Doblatge japonès Masako Nozawa
En Goku Black (ゴクウブラック, Gokū Burakku) és una entitat maligne proviment de la línia temporal d'en Trunks del Futur.[1]

AparençaEdit

En Goku Black té l'aparença d'en Goku, però amb una mirada més sinistra. Va vestit amb un gi de color negre i duu una arracada semblant als pothara a l'orella esquerra, de color daurat i verd.

Habilitats i PodersEdit

En Goku Black és suficient poderós com per deixar en Trunks del Futur a les portes de la mort quan aquest li va fer front. També s'enfrenta contra en Gokuh en super guerrer fase 2, tot i que la lluita no acaba amb un clar guanyador, aconsegueix donar uns quants cops a en gokuh avans detornar al futur.

HistòriaEdit

Bola de Drac SúperEdit

Saga d'en Trunks del FuturEdit

Article Principal: Saga d'en Trunks del Futur

Uns quants anys després de que en Trunks guanyes a Dabra i en Babidi, un nou enemic apareix dient que eliminarà els humans de l'univers, en Black. En Trunks del Futur li planta cara, però en Black és massa poderos. Llavors, quan en Trunks viatja al passat a demanar ajuda als Guerrers Z, en Black el segueix gràcies al seu Anell del Temps i lluita contra en Goku, però és retornat de nou al passat perquè el forat temporal el xucla. Abans de marxar però, destrueix la màquina del temps d'en Trunks.

Aparició a VideojocsEdit

ReferènciesEdit

  1. http://www.toei-anim.co.jp/tv/dragon_s/

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori