FANDOM

Halo
Goku Angel
Debut
  • Manga: "El cinquè guerrer"
  • Anime: "El misteriós cinquè home"
  • Aparicions Bola de 4 estrelles, Logo BDZ, Logo BDGT, Logo BDZ Kai i Logo BDS
    Ús Anunciar els morts
    Un halo (天使の輪) és un cercle lluminós que apareix a sobre del cap de les persones mortes si conserven el seus cossos a l'Altre Món. L'halo emet un so metàl·lic quan se li dóna un copet.

    InformacióEdit

    Antic Kaioshin amb halo

    L'Antic Kaioshin amb halo

    Els morts que van a l'infern també reben halos. Exemples d'això són en Cèl·lula, en Freezer, en Cold, en Recoome, en Burter, en Jeice, en Guldo, el Dr Gero, l'Appule i en Babidi. Quan en Goku viatja a l'infern per fer front a en Freezer i en Cèl·lula, aquests diuen que estan morts, però, igual que tots els antagonistes que van arribar a la Terra durant la Saga del Súper A-17, no posseeixen halos. A més, en Cor Petit té la seva pròpia aurèola quan és al cel, però no el conserva quan va obligar al Jutge Enma a enviar-lo a l'infern.

    Aparició a VideojocsEdit

    Antagonistes amb halo

    Alguns antagonistes de la sèrie amb halo a l'infern

    Alguns personatges apareixen amb halo en diversos videojocs, incloent Bola de Drac Z: L'Atac dels Saiyans, Bola de Drac Z: La Fúria d'en Buu i Bola de Drac Online. A Bola de Drac Z: Budokai 3, en Goku amb halo s'aconsegueix gràcies a un codi especial.

    L'Halo és un objecte als videojocs Bola de Drac Z: Budokai Tenkaichi 2, Bola de Drac Z:Budokai Tenkaichi 3 el i la sèrie Burst Limit. L'halo redueix a la meitat el ki utilitzat en els atacs especials, però elimina una barra de salut (10.000 punts de salut) a Budokai Tenkaichi 3. Aquest objecte només pot ser utilitzat pels personatges bons, ja que pels dolents existeix el Segell Endimoniat, que fa la mateixa funció.

    Personatges vistos amb haloEdit

    Personatges BonsEdit

    Personatges DolentsEdit