FANDOM

Núvol Kinton revés
Aquest article és un esbós, està mal redactat o està incomplet
Núvol Kinton

Tu pots ajudar a Bola de Drac Wiki a millorar-lo per tal de completar-lo.

Jaco
Jaco
Informació
Altres
noms
Superelit
L'emmascarat
Jaco Teirimentenpibosshi
Sexe Masculí Masculí
Raça Alienígena
Primera aparició • Manga: El Patruller Galàctic va a la Terra
• Anime: "Advertència d'en Jaco! S'acosten en Freezer i els seus 1.000 soldats!"
• Pel·lícula: Bola de Drac Z: La Resurrecció de "F"
Apareix a Logo BDZ.i Logo BDS
Ocupació Patruller Galàctic
Afiliació Patrulla Galàctica
Guerrers Z (aliat)
Família • Xicota
Rei Galàctic (cap)
Jiya (company)
Steth (antic company)

En Jaco Teirimentenpibosshi (ジャコ, Jako) és un Patruller Galàctic i el protagonista principal del manga Jaco el Patruller Galàctic. És un personatge de suport a la pel·lícula Bola de Drac Z: La Resurrecció de "F" i a Bola de Drac Súper.

AparençaEdit

En Jaco és un alien amb el cap blau clar excepte la part superior de color lila. Té els ulls grocs i el seu nas i la boca semblen humans. Tot el seu cos és de color lila. Segons el propi Jaco és la tercera persona més baixa dels Patrullers Galàctics,[1] amb 1'48 metres d'alt.[2]

PersonalitatEdit

En Jaco és molt orgullós, especialment amb temes que incumbeixen la seva feina,[3] i està disposat a acabar amb la humanitat només perquè l'Omori l'havia criticat. Considera que qualsevol persona que no pot viure segons les seves expectatives com a inferiors.[3] Això pot ser degut a la extrema lleialtat al seu planeta, de manera que també pot estar d'acord amb els seus punts de vista sobre la humanitat. Tendeix a espantar-se amb facilitat.[4] Odia que li cridin de prop, ja que gairebé mata un civil per aquest fet.[5]

Habilitats i PodersEdit

Manga

Com va fixar-se l'Omori, en Jaco posseeix una gran força, ja que va ser capaç d'empènyer una nau espacial trencada prou ràpid nedant i fugint d'un enorme tauró,[3] a més de matar-lo amb un cop de pal al cap.[3] La seva força també es demostra quan destrueix un vaixell llançant-hi una petita roca.[1] En Jaco va afirmar que tots els membres de la Patrulla Galàctica són "súper elits", tot i que segons ell serien derrotats per un guerrer saiyan adult. Quan en Jaco va conèixer la Bulma, quan aquesta tenia cinc anys, es va sorprendre del poder destructiu de les armes làser que la nena havia creat. Es va preguntar si a la Bulma li agradaria unir-se a la Patrulla Galàctica.

Pel·lícula

Durant els esdeveniments de Bola de Drac Z: La Resurrecció de "F", les habilitats i poder d'en Jaco semblen haver augmentat, ja que és capaç de lluitar contra un grup de soldats d'en Freezer combat cos a cos. Amb la seva Pistola de la Patrulla Galàctica va ser capaç de estabornir a soldats d'en Freezer amb trets molt precisos.

HistòriaEdit

Primers anysEdit

No se sap gaire sobre el passat d'en Jaco, excepte que una vegada va utilitzar la Bomba d'Extinció i va matar algunes persones, enduent-se una gran esbroncada dels seus superiors.

Jaco el Patruller GalàcticEdit

En Jaco va ser enviat a la Terra pel Rei Galàctic per tal d'evitar l'amenaça d'un bebè saiyan que va hi va ser enviat per acabar amb els habitants.

En Jaco apareix per primera vegada anant amb la nau espacial cap a la Terra, quan s'estavella contra la Lluna i cau a la Terra. ës vist a continuació empentant la nau. Quan es troba l'Omori, aquest li diu que és el primer que ha aconseguit escapar-se del Monstre Tauró. En Jaco es presenta a l'humà com un estranger, un patruller galàctic, a pesar de que el terrícola no se l'acaba de creure. L'Omori s'ofereix a reparar-li la nau espacial espatllada i és quan s'adona que potser si que aquell ésser estrany diu la veritat. Com que no té on anar, l'Omori convida en Jaco a casa seva.

De camí cap a la Terra, va xocar contra la lluna i per consèqüencia es va estavellar contra la Terra.

Va anar a parar a un mar i va arrastar la seva nau fins a la platja més propera. Aquesta platja, era d'una illa bastant petita on hi vivia l'Omori.

Aquest va acollir en Jaco a casa seva i li va dir que intentaria reparar la seva nau.

Bola de Drac SúperEdit

Article Principal: Saga de la Resurrecció de "F"

En Jaco apareix a Bola de Drac Súper, a la Saga de la Resurrecció de "F".

ReferènciesEdit

  1. 1,0 1,1 Jaco el Patruller Galàctic capítol 2
  2. Jaco el Patruller Galàctic capítol 6, pàg 14
  3. 3,0 3,1 3,2 3,3 Jaco el Patruller Galàctic capítol 1