Fandom

Bola de Drac Wiki

Kaioshin de l'Est

1.852pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Kaioshin de l'Est
El Kaioshin  de l'Est
Informació
Altres
noms
  • Shin
  • Déu de l'Est
  • Déu Neptú de l'Est
  • Kaiōshin-sama
  • Sexe Masculí
    Data de naixement Any -100 Milions aprox
    Raça Shin-jin
    Primera aparició
  • Manga: "Dos personatges misteriosos"
  • Anime: "El millor truc d'en Satan"
  • Apareix a Bola de Drac Z, Logo BDZ Kai.png.i Bola de Drac Súper
    Afiliació Kaisohins
    Família
  • Kaioshin de l'Est del Futur (contrapart del futur)
  • Antic Kaioshin (avantpassat)
  • Gran Kaioshin (antic cap)
  • Kaioshin de l'Oest (companya)
  • Kaioshin del Nord (company)
  • Kaioshin del Sud (company)
  • Gran Kai (subordinat)
  • Kaito del Nord (subordinat)
  • Kaito de l'Est (subordinada)
  • Kaito de l'Oest (subordinat)
  • Kaito del Sud (subordinat)
  • Doblatge català Aleix Estadella
    El Kaioshin de l'Est (東の界王神, Higashi no Kaioshin), també conegut més específicament com a Kaioshin Suprem o Déu Neptú, és el governant del quadrant oriental de l'univers. Sempre va acompanyat del seu lleial guardaespatlles i amic, en Kibito. Va fer el seu debut a la sèrie durant la Saga del Gran Torneig Mundial.

    AparençaEdit

    El Kaioshin de l'Est és un home baixet de pell lila clar. Té les orelles acabades en punta i els ulls allargats i mig tancats. Porta un pentinat d'estil mohawk, amb el cabell de color blanc. Va vestit amb les robes típiques de Kai i duu arracades potara a les orelles.

    Habilitats i PodersEdit

    Kiai Kaioshin de l'Est.jpg

    El Kaioshin de l'Est atacant

    El Kaioshin de l'Est té molt poques escenes de lluita i per això no se sap exactament quin poder té. Segons les seves paraules, els Kaioshins podrien destruir en Freezer d'un sol cop, però no són capaços d'acabar amb en Buu. Segons en Cor Petit, el seu poder i el del Kaioshin de l'Est estan en dimensions separades. Al Daizenshuu 7 es diu que el Kaioshin té una força "molt superior a la del Supernamekià Cor Petit.[1]

    Tot i això, el Kaioshin de l'Est mostra signes de debilitat, ja que està sorprès pels poders d'en Goku, en Vegeta i en Gohan. Ell també té por del poder d'en Dabra, fins i tot abans d'esdevenir el servent d'en Babidi.

    TransformacionsEdit

    Article Principal: Kibitoshin
    Kibitoshin Budokai Tenkaichi 3.jpg

    En Kibitoshin a Budokai Tenkaichi 3

    En Kibitoshin (o Kibito Kai) és la forma assumida pel Kaioshin de l'Est després de fusionar-se amb en Kibito amb les arracades Potara. Com que en Kibito no apareix als videjocs Bola de Drac Z: Budokai Tenkaichi 2 i Bola de Drac Z: Budokai Tenkaichi 3, el Kaioshin de l'Est pot transformar-se en Kibitoshin augmentant el seu poder.

    PersonalitatEdit

    Inicialment, el Kaioshin de l'Est es mostra confiat. Durant la seva primera trobada amb en Goku, el mira de reüll i somriu de manera misteriosa. Com a líder de l'univers és tranquil i actua racional als moments crítics. No obstant, més endavant de la Saga d'en Buu, es sorprèn del poder dels Saiyans i es mostra dependent d'ells per protegir l'univers de les mans del Monstre Buu.

    HistòriaEdit

    La ira d'en BuuEdit

    Kaioshin de l'Est relaxat.png

    El Kaioshin de l'Est al Planeta Sagrat

    Juntament amb els altres Kaioshins, ell gaudia d'una vida pacífica al Planeta Sagrat dels Kaioshins. Però quan va aparèixer en Bibidi, amb la seva infame criatura, tot va canviar.

    Després d'esoltar que els kaioshins del Nord i de l'Oest havien estat assassinats per en Buu Petit, el Kaioshin de l'Est es prepara per lluitar contra ell, però el monstre ja havia absorbit al kaioshin del Sud i adquirit el seu poder. El Gran Kaioshin va protegir-lo, però va ser absorbit i en Buu es va convertir en un ésser més pacífic, gràcies a la naturalesa del Gran Kaioshin.[2]

    Per venjar als seus amics, Kai Suprem finalment troba en Bibidi amb la guàrdia baixa i el mata, mentre el Monstre Buu estava tancat en una bola segelladora. Llavors, va decidir amagar la bola a les profunditats de la Terra, per por de que ell fós incapaç d'acabar amb el monstre.

    El Kaioshin de l'Est llavors va tornar al Planeta Sagrat amb un nou guardaespatlles, en Kibito, i va seguir amb la seva vida tranquil·la. A causa de la mort dels altres Kaioshins, ell era conegut com el gran Kaioshin, però tot i que no va assumir el títol oficialment, va assumir-ne les funcions.

    Bola de Drac ZEdit

    En Babidi i els seus homesEdit

    Kaioshin de l'Est i Kibito.png

    El Kaioshin de l'Est amb en Kibito a la Terra

    Milions d'anys més tard, el Kaioshin de l'Est i en Kibito van a la Terra per trobar l'ajuda dels guerrers més poderosos del planeta, en Goku, en Gohan i en Vegeta, ja que s'havien assabentat que el fill d'en Bibidi havia trobat la bola segellada d'en Buu i volia ressuscitar-lo. El mag va enviar dos sequaços, en Yamu i l'Spopovich, a reunir energia per al monstre. Ells dos es van inscriure al 25è Torneig Mundial d'Arts Marcials i el Kaioshin i en Kibito també van fer-ho.

    En un dels combats, al Kaioshin li tocava lluitar contra en Cor Petit, però aquest va abandonar perquè creia que era el Gran Kai, però després en Kibito li va revelar la seva autèntica identitat, deixant al namekià sorprès.[3] Quan va arribar el torn d'en Gohan de lluitar contra en Kibito, el Kaioshin de l'Est va demanar a en Goku i els seus companys que passés el què passés no hi intervinguessin. Els dos esbirros d'en Babidi van llançar-se contra en Gohan i el kaioshin va paralitzar-lo, permetent que li prenguessin l'energia al noi. Llavors, quan marxen, es disposa a seguir-los i en Goku, en Vegeta, en Krilin, en Cor Petit i més tard en Kibito i en Gohan van amb ell.[4]

    Kaioshin de l'Est a la nau d'en babidi.jpg

    El Kaioshin de l'Est a la nau d'en Babidi

    Pel camí els explica la situació i finalment arriben a la nau d'en Babdi. Espiant-los, s'assabenta que en Dabla, rei dels dimonis, està sota les ordres del mag. El dimoni els descobreix i els ataca, matant en Kibito i convertint en pedra en Krilin i en Cor Petit d'una escopinada.[5] El kaioshin de l'Est finalment entra a la nau amb els tres Saiyans per tal d'arribar fins on hi ha la bola d'en Buu. El Déu adverteix als seus companys de la perillositat dels lluitadors d'en Babidi i els recomana que lluitin junts, però es sorprèn enormement quan en Goku i en Vegeta derroten en Pui Pui i en Yakon respectivament amb moltíssima facilitat.[6][7]

    Quan arriba el torn d'en Gohan de lluitar, el seu contrincant resulta ser Dabra i el noi està igualat a ell. En Vegeta llavors s'enfada al veure que en Gohan està lluitant molt malament, ja que hauria de ser capaç de derrotar-lo fàcilment. Llavors, misteriosament, en Dabra es retira dient que ha trobat el guerrer perfecte perquè lluiti contra ells. Després de que en Vegeta intenti destruir la nau i el Kaioshin de l'Est vulgui aturar-lo, s'adona de que el guerrer que deia en Dabra era en Vegeta i això es fa palès quan en Babidi posseeix al Saiyan, convertint-lo en Majin Vegeta.[8]

    Goku apunta a Shin.png

    En Goku apuntant al Kaioshin de l'Est

    En Babidi llavors els transporta a l'Estadi del Torneig Mundial d'Arts Marcials i en Majin Vegeta comença a matar a molts civils (i gairebé també a la seva pròpia dona) amb un parell de Big Bangs. Quan es comprova que en Vegeta matarà a tothom si en Goku no lluita contra ell, aquest es veu obligat a acceptar el repte, sempre que sigui en una àrea desèrtica, sense civils.

    El Kaioshin de l'Est intenta impedir que això passi, ja que l'alliberació d'energia per part dels dos combatents contribuiria a la resurrecció d'en Buu però en Goku amenaça al Déu carregant una bola d'energia si no s'aparta.

    Finalment, al veure que els dos lluitadors són massa poderosos per aturar-los, el kaioshin no s'hi interposa.[9] Llavors, en Babidi duu als presents a una zona deserta com en Goku havia demanat i el Kaioshin va amb en Gohan al següent nivell de la nau d'en Babidi, per tal d'arribar a l'últim nivell on hi ha l'ou d'en Buu. Aconsegueixen arribar-hi, però es troben en Dabra i en Babidi que els hi barren el pas.[10]

    El retorn del Monstre BuuEdit

    Kaioshin de l'Est veu ressuscitar Buu.png

    El Kaioshin de l'Est davant la resurrecció d'en Buu

    Quan el Kaioshin i en Gohan es disposen a atacar, en Buu aconsegueix el màxim poder com a resultat del combat entre en Goku i en Majin Vegeta transformats en Superguerrer de Fase 2. Tot i que en Gohan intenta aturar el renaixement del monstre amb un kamehameha, no ho aconsegueix i el monstre apareix. Tan ell com el kaioshin de l'Est veuen amb horror com en Dabra és derrotat amb molta facilitat per en Buu després de que el Rei dels Dimonis l'insultés. El monstre sembla que no fa cas, fins que en Babidi l'amenaça en tancar-lo de nou a la bola segelladora si no li fa cas, tal com va fer el seu pare milers d'anys abans.[11]
    Kaioshin de l'Est ferit.jpg

    El Kaioshin de l'Est ferit

    En Babidi va ordena al seu nou servent que mati al Kaioshin i en Gohan. Fàcilment són superats, el Kaioshin queda molt malferit i en Gohan és enviat lluny amb un atac d'energia, però amb la poca força que li quedava, el kaioshin destrueix l'atac, salvant la vida d'en Gohan. Poc després, el Monstre Buu és confrontat per en Majin Vegeta, que havia deixat estabornit en Goku. En Vegeta decideix lluitar-hi a mort, amb la intenció de redimir-se del mal que ha causat i per venjar en Gohan, ja que no en nota l'energia. Però per molts atacs que li fa, el monstre sembla invencible ja que es regenera, de manera que el Saiyan s'autodestrueix.[12] El kaioshin de l'Est, havent sobreviscut a en Buu, es disposa a trobar en Gohan estan ell greument ferit, però abans de trobar-lo es desmaia.[13]

    Gohan, Kaioshin i Kibito davant Espasa Z.png

    En Kibito, el Kaioshin de l'Est i en Gohan davant l'Espasa Z

    Afortunadament, en Kibito (que va ser ressuscitat per en Shenron ja que la Bulma va demanar que resuscitessin les persones que havien mort aquell dia) va trobar al Kaioshin de l'Est i el va curar. Llavors, els dos troben en Gohan, el curen i es teletransporten al Planeta Sagrat.[14] Allà, tracten (i en Gohan ho aconsegueix) d'alliberar la llegendària Espasa Z i utilitzar-la per acabar amb el Monstre Buu d'una vegada per totes.[15]

    L'alliberament de l'Antic KaioshinEdit

    Vell Kaioshin, Kibito, Kaioshin, Goku i Gohan.jpg

    L'Antic Kaioshin amb els presents al Planeta Sagrat

    Durant l'entrenament d'en Gohan, en Goku torna a l'Altre Món després de que se li acabi el temps. Llavors, detecta l'energia del seu fill al planeta Sagrat i hi va.[16] Després de veure com el seu fill ha dominat l'espasa Z, en Goku li llança una pedra enorme i en Gohan la talla. Llavors, el Kaioshin de l'Est materialitza un cub gegant de Katchin, el metall més dur de l'univers. En Goku li llança al seu fill que, al intentar tallar-lo amb l'espasa, aquesta es trenca. Llavors, de dins l'espasa en surt l'Antic Kaioshin, l'avantpassat de fa 15 generacions del Kaioshin de l'Est.[17]

    El Kaioshin de l'Est, juntament amb en Goku i en Kibito, són testimonis de com l'Antic Kaioshin desperta els poders ocults d'en Gohan. Durant aquest temps, el Monstre Buu s'ha transformat en Super Buu. En el moment en què en Gotrunks no pot seguir lluitant perquè s'acaba la fusió, en Gohan torna a la Terra.[18]

    La fusió amb en KibitoEdit

    Kibitoshin.png

    La fusió d'en Kibito i el Kaioshin de l'Est, en Kibitoshin

    Al veure que en Gohan és apallissat per en Super Buu després de que hagi absorbit en Gotrunks i en Cor Petit, l'Antic Kaioshin dóna les seves arracades Potara a en Goku, amb les quals es podrà fusionar amb qui vulgui sense necessitat de la dansa de la fusió. També li dóna la seva vida, per així poder tornar al món dels vius. Per tal de fer-li una demostració, en Kibito i el Kaioshin de l'Est es fusionen, creant en Kibitoshin. Llavors, l'Antic Kaioshin rebel·la que els efectes són permanents.[19]

    Bola de Drac SúperEdit

    Saga de la Batalla dels DéusEdit

    Article Principal: Saga de la Batalla dels Déus

    Després de que en Kibitoshin reunís les Boles de Drac Namekianes per evitar que en Champa les utilitzés, s'adona que no és el què el Déu estava buscant, de manera que fa servir les boles de drac i desitja tornar a dividir-se en el Kaioshin de l'Est i en Kibito.

    Aparició a VideojocsEdit

    El Kaioshin de l'Est és un personatge Jugable a:

    Kaioshin de l'Est a Budokai 2.jpg

    El Kaioshin de l'Est a Budokai 2

    És un personatge No Jugable a:

    ReferènciesEdit

    1. Daizenshuu 7, 1996
    2. Bola de Drac Z - Episodi 277, Tots els esforços han estat en va. El monstre Buu acaba destruint la Terra
    3. Bola de Drac Z - Episodi 215, Els dubtes d'en Cor Petit
    4. Bola de Drac Z - Episodi 219, Conspiració per absorbir l'energia d'en Son Gohan
    5. Bola de Drac Z - Episodi 221, L'estratagema del maligne Babidí
    6. Bola de Drac Z - Episodi 222, En Vegeta supera el primer nivell!
    7. Bola de Drac Z - Episodi 223, En Son Goku s'enfronta amb en Yakon, el monstre devorador de llum
    8. Bola de Drac Z - Episodi 228, El retorn del guerrer de la destrucció
    9. Bola de Drac Z - Episodi 229, El desafiament d'en Vegeta
    10. Bola de Drac Z - Episodi 231, L'encanteri es trenca, en Buu uestà a punt de ressuscitar
    11. Bola de Drac Z - Episodi 233, Fins on arriba el poder d'en Buu?
    12. Bola de Drac Z - Episodi 237, En Vegeta se sacrifica per la gent que estima
    13. Bola de Drac Z - Episodi 239, En Son Goku arriba al palau de Déu
    14. Bola de Drac Z - Episodi 241, En Son Goten i en Trunks, l'última esperança
    15. Bola de Drac Z - Episodi 242, En Son Gohan ha ressuscitat. Quina és l'arma secreta del déu Neptú?
    16. Bola de Drac Z - Episodi 249, En Son Gohan continua l'entrenament espacial al món dels déus
    17. Bola de Drac Z - Episodi 250, Impossible! L'espasa Z s'ha trencat!
    18. Bola de Drac Z - Episodi 262, S'ha completat la preparació! El naixement d'un nou Son Gohan
    19. Bola de Drac Z - Episodi 267, Quin és aquest estrany poder que posseeixen les arracades del déu Neptú?

    NavegacióEdit

    Simbol Torneig Mundial.png Torneig Mundial de les Arts Marcials Simbol Torneig Mundial.png
    Personal Tournament ChairmanPresentador del Torneig MundialPreliminaries RefereeGuideRegistration Staff MemberMarvin
    Simbol Torneig Mundial.png Participants Simbol Torneig Mundial.png
    Debut abans del 21è Torneig Rei ChappaSpike the Devil Man
    Debut al 21è Torneig BacterianBruce Lee ImpersonatorBullies of the Orin TempleLluitador 40Lluitador 69Lluitador 83Lluitador 97GilanGokuJackie Chun KrilinNamRanfanYamcha
    Debut al 22è Torneig Anton the GreatArchdemonChaosCyclopsLlop-HomeMohawked FighterOrcPamputSaber tigerShamanSumo WrestlerTen Shin Han
    Debut al 23è Torneig AnònimaCatmanShen (Totpoderós) • Tao Pai PaiJuniorYajirobai
    Debut al 24è Torneig JewelKilerEmmascaratSr. SatanPuntaSpopovichVidel
    Debut al 25è Torneig A-18GotenGran Guerrer del VentIdasaIkose • Kadopi • KibitoKoryuuMooki • Pyonatt • ShinTrunksVegetaYamu
    Debut al 28è Torneig Capità PollastreSr. BuuGiranPunysOtokosukiPanUubTigre Salvatge
    Debut al 31è Torneig CharlieMad Chilli • Matt Cat • MugleyPapayaman (Majuub) • Super One
    Debut al 64è Torneig Goku Jr.Vegeta Jr.
    Éssers de l'Altre Món
    Kaioshins Antic Kaioshin/Antic Kaioshin del FuturGran KaioshinKaioshin del NordKaioshin de l'Est/Kaioshin de l'Est del FuturKaioshin de l'OestKaioshin del SudKaioshin del Temps
    Kais Gran ReiRei del Nord/Rei del Nord del FuturRei de l'EstRei de l'OestRei del Sud
    Ogres Rei EnmaOgre del MegàfonGuiaEscombriaireGozMezSaike Demon
    Altres Éssers Alien AnnouncerAnninBillsBombollaChampaAssistent d'en ChampaDarknessDimonisEnmaEsqueletsFantasmesGregoryJanemba/Janemba del FuturKibito/Kibito del FuturKibitoshinKarin/Karin del FuturMajonMakaiosMakaioshinsMontgomeryMr. PopoVella BruixaPeix OraclePrincesa SerpAssistents de la Princesa SerpShin-jinsShusugoroSpike the Devil ManEsperitsSugoroTrampireWhisZombis
    Torneig de l'Altre Món ArquaCaterpyChapuchaiFrougGoril·laMaraikohMijorinOlibuOther World FighterPapoiPaikuhan/Paikuhan del FuturSartaTapkarTorbie

    Més wikis de Wikia.

    Wiki aleatori