Fandom

Bola de Drac Wiki

Kaioshin del Temps

1.851pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Kaioshin del Temps
La Kaioshin del Temps
Informació
Altres
noms
  • Kaioshin
  • Kai Suprem
  • Kai Sumprem del Temps
  • Senyor del Temps
  • Sexe Sexe Femení Femení
    Data de naixement Fa 75 milions d'anys
    Raça Shin-jin
    Primera aparició Bola de Drac: Xenoverse
    Apareix a Bola de Drac Z
    Ocupació Kaioshin
    Família
  • Gran Kaioshin (company)
  • Kaioshin de l'Oest (companya)
  • Kaioshin del Nord (company)
  • Kaioshin del Sud (company)
  • Tokitoki (mascota)
  • Trunks del Futur (subordinat)
  • Guerrer del Futur (subordinat)
  • La Kaioshin del Temps és la divinitat mencionada a Bola de Drac Online sota el nom de Senyor del Temps (界王时间, Kaiōjikan) és un personatge principal del videojoc Bola de Drac: Xenoverse. Aquesta deïtat vigila el flux del temps del cosmos.

    AparençaEdit

    La Kaioshin del Temps té la pel lilosa, va vestida amb les robes de kaioshin, de color lila amb la faixa groga igual que les vores del vestit. A sota duu una samarreta sense mànigues de color blau. A diferència dels altres Kaioshins, té el cabell llarg i de color vermellós. Les seves botes són platejades i els pantalons lila clar.

    Habilitats i PodersEdit

    Segons el Kaioshin de l'Est, els Kaioshins són capaços de destruir en Freezer d'un sol cop, per tant se suposa que la Kaioshin del temps és molt poderosa. No es coneixen les seves habilitats de combat.

    HistòriaEdit

    PassatEdit

    Kaioshin del Temps.png

    La Kaioshin del Temps

    La Kaioshin del Temps va néixer almenys fa 75 milions anys. Ell va fer créixer en Tokitoki fins a fer-lo adult, per això se li va donar el títol de Kaioshin del temps.

    Bola de Drac OnlineEdit

    El fet d'utilitzat una màquina del temps és, en última instància, una violació de les lleis de l'univers. Encara que fos per protegir la pau de la Terra, el senyor del temps va renyar en Trunks per les seves accions. Per tal de redimir-se, en Trunks va començar a treballar a la Patrulla del Temps per tal de corregir la distorció de la història.

    Després de que el senyor advertís en Trunks del Futur de les intencions d'en Miira d'estendre el caos a través del temps i l'espai, el noi viatja a l'Any 1000 a buscar aliats per tal d'evitar el regnat d'en Miira a l'Any 2000, debutant d'aquesta manera al joc.

    Bola de Drac XenoverseEdit

    Trunks, Kaioshin i Tokitoki.png

    La Kaioshin del Temps renyant en Tokitoki

    La Kaioshin del Temps, juntament amb en Trunks del Futur i la Patrulla del Temps fan servir la Ciutat Toki Toki a l'Any 850 com a base d'operacions. Apareix per primera vegada al joc després de que el guerrer futur ajuda als Guerrers Z derrotar en Nappa i en Vegeta en les seves versions fosques. Ella explica a en Trunks del futur que un viatger del temps malvat és responsable de posar en Mode Malvat a diferents antagonistes en tot moment després de que en Trunks es pregunti qui podria estar darrere dels canvis sobtats a la línia de temps.

    Ella saluda al Guerrer del Futur amb un alegre Hola i d'una manera lúdica comença a coquetejar amb ell, mentre un nerviós Trunks li presenta la divinitat. No obstant això, la seva introducció és interrumpuda per en Tokitoki, que es posa sobre el cap de la dona. Ella crida iradament a l'ocell i afirma que l'au és molt pesada. A continuació, deixa el temps a càrrec d'en Trunks del futur i el guerrer del futur per tal d'aturar la Towa i en Miira de complir amb els plans d'en Démigra.

    TriviaEdit

    • És la segona Kaioshin femella que apareix a la sèrie després de la kaioshin de l'Oest i és la única Kaioshin dona viva.
    • També és una de les deïtats més antigues que segueixen amb vida (Amb una edat d'almenys 75 milions d'anys) i es un dels tres únics Kaioshins que no van ser asesinats o absorbits pel Majin Buu original.
    • Ella va revelar que va enganyar en Trunks perquè fos el seu assistent, i no esperava que fos tan seriós amb el seu treball, dient de broma que era un treball "Súper Seriós" en comptes de Super Guerrer.
    • Ella troba en Bardock atractiu i fins i tot es pregunta si ell té xicota.

    NavegacióEdit

    Éssers de l'Altre Món
    Kaioshins Antic Kaioshin/Antic Kaioshin del FuturGran KaioshinKaioshin del NordKaioshin de l'Est/Kaioshin de l'Est del FuturKaioshin de l'OestKaioshin del SudKaioshin del Temps
    Kais Gran ReiRei del Nord/Rei del Nord del FuturRei de l'EstRei de l'OestRei del Sud
    Ogres Rei EnmaOgre del MegàfonGuiaEscombriaireGozMezSaike Demon
    Altres Éssers Alien AnnouncerAnninBillsBombollaChampaAssistent d'en ChampaDarknessDimonisEnmaEsqueletsFantasmesGregoryJanemba/Janemba del FuturKibito/Kibito del FuturKibitoshinKarin/Karin del FuturMajonMakaiosMakaioshinsMontgomeryMr. PopoVella BruixaPeix OraclePrincesa SerpAssistents de la Princesa SerpShin-jinsShusugoroSpike the Devil ManEsperitsSugoroTrampireWhisZombis
    Torneig de l'Altre Món ArquaCaterpyChapuchaiFrougGoril·laMaraikohMijorinOlibuOther World FighterPapoiPaikuhan/Paikuhan del FuturSartaTapkarTorbie

    Més wikis de Wikia.

    Wiki aleatori