Fandom

Bola de Drac Wiki

Kibitoshin

1.851pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Kibitoshin
En Kibitoshin
Informació
Altres
noms
  • Kibito Kai
  • Kibito-Shin
  • Kaibito
  • Kai Suprem[1]
  • Shibito
  • Sexe Masculí
    Raça Shin-jin
    Primera aparició
  • Manga: "Apareix un salvador del món?!"
  • Anime: "Quin és aquest estrany poder que posseeixen les arracades del déu Neptú?"
  • Apareix a Bola de Drac Z, Logo BDGT.png, Logo BDZ Kai.png i Bola de Drac Súper
    Ocupació Kaioshin
    Família
  • Antic Kaioshin (avantpassat)
  • Kaioshin de l'Est (meitat de la fusió)
  • Kibito (meitat de la fusió)
  • Doblatge japonès Yūji Mitsuya
    Doblatge català
  • Aleix Estadella (BDZ)
  • Albert Roig (BDGT)
  • En Kibitoshin (キビト神, Kibito-shin) és la fusió del Kaioshin de l'Est i en Kibito mitjançant les arracades màgiques.

    AparençaEdit

    Kibitoshin GT.png

    En Kibitoshin de cos sencer

    És un home alt, ample d'espatlles, amb la pell rosada i les orelles punxagudes. Té la cara força rodona i una cabellera blanca. Va vestit amb la roba típica dels Kaioshins, amb la túnica de color vermell amb les vores grogues i la camisa i els pantalons de color blau cel. Duu una faixa de color taronja i les botes de color groc. A cada orella hi té una de les arracades potara.

    PersonalitatEdit

    Al ser la fusió de dos éssers, en Kibitoshin té la personalitat dels dos, tot i que la personalitat dominant és la del Kaioshin de l'Est. En ocasions es mostra immadur i el Vell Kaioshin l'ha de renyar.

    Habilitats i PodersEdit

    Després de fusionar-se en Kibito i el Kaioshin de l'Est, la força d'en Kibitoshin augmenta. S'ofereix a ajudar en Goku contra en Buu, però no és prou fort com per lluitar contra el Majin. És capaç d'utilitzar el Moviment Instantani d'en Kibito.

    HistòriaEdit

    Bola de Drac ZEdit

    Saga de la Fusió i d'en Buu PetitEdit

    Fusió Kibito i Kaioshin.jpg

    En Kibito i el Déu Neptú fusionant-se

    En Kibitoshin neix quan el vell Kaioshin explica la Fusió Potara. El Kaioshin de l'Est i en Kibito, pensant-se que només era una prova, es fusionen en Kibitoshin. Queda tan satisfet amb la seva aparença i augment de la força que s'ofereix a lluitar al costat d'en Goku contra en Super Buu, però el Vell Kaioshin revela que el seu poder segueix sent baix en comparació amb el Majin i que la fusió és irreversible, deixant en estat de xoc en Kibitoshin.[2]
    Kibitoshin, Vell Déu i Buu Petit.png

    En Kibitoshin presència l'arribada d'en Buu Petit

    Quan en Buu Petit es prepara per destruïr la Terra, en Kibitoshin hi va amb el seu Moviment Instantani i rescata en Goku, en Vegeta, en Dende i el Sr. Satan i els duu al Planeta Sagrat just abans de l'explosió que destrueix la Terra.[3] Quan en Buu Petit segueix als Saiyans al planeta, en Kibitoshin transporta amb ell l'Antic Kaioshin i en Dende a un planeta llunyà.[4] Més tard, a petició d'en Vegeta, van al Planeta Namek i utilitzen les Boles de Drac Namekianes per restaurar la Terra i ressuscitar als seus habitants.[5]

    Després d'eliminar en Buu Petit, en Kibitoshin, el Vell Kaioshin i en Dende es transporten de nou al Planeta Sagrat dels Kaioshins, on curen als guerrers, inclòs en Buu bo, que havia estat expulsat del cos del Buu Petit. Llavors, en Kibitoshin duu en Vegeta, en Goku, en Satan, en Buu Bo i en Dende a la Terra, al Palau de Déu, i llavors es despedeix d'ells i se'n torna al planeta Sagrat.[6]

    Bola de Drac SúperEdit

    A Bola de Drac Súper, en Kibitoshin i el Vell Kaioshin són al Planeta Sagrat quan noten la destrucció d'un planeta, preguntant-se què pot haver passat. Mentre estan prenent el te, l'Antic Kaioshin nota que un altre planeta ha estat aniquilat i s'adona que tenen un greu problema a l'univers, ja que el Déu de la Destrucció Bills ha despertat.

    Aparició a pel·lículesEdit

    Ei! En Son Goku i els seus amics tornen! i La Batalla dels DéusEdit

    Xixi, Bulma i altres Amics Tornen.png

    En Kibitoshin a la festa d'en Satan

    En Kibitoshin juntament amb el Vell Kaioshin van ala Terra dos anys després de la derrota d'en Buu, al banquet de victòria del Sr. Satan.[7] Durant el despertar d'en Bills, se'l veu a ell amb el Vell Kaioshin discutint telepàticament amb en Kaito sobre el despertar del Déu de la Destrucció. Després del combat entre en Goku i en Bills comenten sorpresos l'amistat d'en Goku amb el Déu.[8]

    Bola de Drac GTEdit

    La invasió del tsufulEdit

    Sugoro, Kibitoshin i Vell Déu.png

    En Kibitoshin veient com ha crescut la cua

    Quinze anys després de la derrota d'en Buu Petit, en Kibitoshin es veu obligat una vegada més a passar a l'acció quan el paràsit Tsuful Baby terroritza la Terra i domina per complet en Goku al combat. En Kibitoshin salva en Goku però a causa de l'energia de l'atac llançat per en Baby el perd durant el moviment instantàni.[9] Poc després, quan l'Espai Sugoro on en Goku havia anat a parar es trenca, en Kibitoshin és capaç de rescatar-lo, juntament amb els dos habitants d'allà, i els duu al Planeta Sagrat, on el Vell Kaioshin diu que sap d'un secret dels Saiyans que pot ajudar a en Goku a derrotar en Baby. En Goku se sotmet a un procediment dolorós, en què aconsegueixen fer-li tornar a créixer la cua Saiyan gràcies a unes pinces gegants, gràcies a l'ajuda d'en Sugoro.[10]
    Kibitoshin cura Gohan.jpg

    En Kibitoshin curant en Gohan

    Després, en Goku és capaç de convertir-se en un Ozaru Daurat i quan es controla en un Superguerrer de Fase 4. Mentrestant, en Kibitoshin va al Palau de Déu a buscar l'aigua sagrada, per alliberar tothom del control d'en Baby,[11] mentre el tsuful és eliminat per en Goku enviant-lo al sol.

    Observant des del Planeta Sagrat dels Kaioshins, en Kibitoshin i el Vell Kaioshin celebren la derrota d'en Baby, tot i que el Vell Déu expressa el seu disgust alhora de fer servir les boles de drac un cop més. Els seus temors es confirmen quan apareixen els Dracs Malignes per l'ús excessiu d'aquestes.

    Saga dels Dracs MalignesEdit

    Després de que el Drac Shenron d'Energia Negativa es separa en els Set Dracs Malignes per tota la Terra que en Kibitoshin i el Vell Kaioshin expliquen a en Goku i als altres que l'ús excessiu de les boles de drac ha ocasionat el naixament dels set dracs Malignes.[12] Mantenint-se fidel a la naturalesa de no-intervenció dels Kaioshins, tan en Kibitoshin com el Vell Kaioshin presèncien com en Goku derrota tots els dracs malignes i l'univers torna a la normalitat.[13]

    Aparició a VideojocsEdit

    Article Principal: Videojocs on en Kibitoshin és jugable
    Kibitoshin Budokai Tenkaichi 3.jpg

    En Kibitoshin a Budokai Tenkaichi 3

    En Kibitoshin apareix a Bola de Drac Z: La Llegenda, Bola de Drac Z: Buu's Fury, Bola de Drac GT: Transformació i Bola de Drac Z: Shin Budokai. Apareix també al videojoc d'arcade Bola de Drac Z: W Bakuretsu Impact.

    En Kibitoshin és un personatge jugable a Bola de Drac Z: Budokai 2 i Bola de Drac Z: Budokai 3, com a fusió de les arracades Potara, desbloquejable si s'assoleixen unes tasques determinades. És també un personatge jugable a Bola de Drac Z: Budokai Tenkaichi 2, Bola de Drac Z: Bakuretsu Impact, Bola de Drac Z: Budokai Tenkaichi 3, Bola de Drac Z: Dragon Battlers i Bola de Drac Heroes.

    ReferènciesEdit

    1. Bola de Drac Z: Shin Budokai, 2006
    2. Bola de Drac Z - Episodi 276, On és la sortida? Una fugida desesperada de l'interior del cos del monstre Buu
    3. Bola de Drac Z - Episodi 277, Tots els esforços han estat en va. El monstre Buu acaba destruint la Terra
    4. Bola de Drac Z - Episodi 279, La gran batalla que decidirà el futur de tot l'univers! El monstre Buu retroba els seus enemics declarats!
    5. Bola de Drac Z - Episodi 283, L'estratègia secreta d'en Vegeta! Dos desitjos amb segona intenció!
    6. Bola de Drac Z - Episodi 287, La pau ha tornat a l'univers! En Buu ara és un bon jan!
    7. Bola de Drac: Ei! En Son Goku i els seus amics tornen!, 2008
    8. Bola de Drac Z: La Batalla dels Déus, 2013
    9. Bola de Drac GT - Episodi 30, En Goku ha desaparegut: que sóc mort?
    10. Bola de Drac GT - Episodi 33, L'Uub ha ressuscitat: afanya't Goku!
    11. Bola de Drac GT - Episodi 36, Un monstre immortal? Ara en Baby és un malvat mico gegantí
    12. Bola de Drac GT - Episodi 48, Quina sorpresa! El drac Sheron s'ha convertit en un enemic
    13. Bola de Drac GT - Episodi 63, Un victòria meravellosa! En Son Goku salva l'univers

    NavegacióEdit

    Éssers de l'Altre Món
    Kaioshins Antic Kaioshin/Antic Kaioshin del FuturGran KaioshinKaioshin del NordKaioshin de l'Est/Kaioshin de l'Est del FuturKaioshin de l'OestKaioshin del SudKaioshin del Temps
    Kais Gran ReiRei del Nord/Rei del Nord del FuturRei de l'EstRei de l'OestRei del Sud
    Ogres Rei EnmaOgre del MegàfonGuiaEscombriaireGozMezSaike Demon
    Altres Éssers Alien AnnouncerAnninBillsBombollaChampaAssistent d'en ChampaDarknessDimonisEnmaEsqueletsFantasmesGregoryJanemba/Janemba del FuturKibito/Kibito del FuturKibitoshinKarin/Karin del FuturMajonMakaiosMakaioshinsMontgomeryMr. PopoVella BruixaPeix OraclePrincesa SerpAssistents de la Princesa SerpShin-jinsShusugoroSpike the Devil ManEsperitsSugoroTrampireWhisZombis
    Torneig de l'Altre Món ArquaCaterpyChapuchaiFrougGoril·laMaraikohMijorinOlibuOther World FighterPapoiPaikuhan/Paikuhan del FuturSartaTapkarTorbie

    Més wikis de Wikia.

    Wiki aleatori