Fandom

Bola de Drac Wiki

Llista de Planetes

1.852pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Aquesta és una llista de planetes que han aparegut o han estat anomenats al llarg de la sèrie Bola de Drac.

Planeta Vegeta Blau.jpg

Un planeta sense nom a Bardock - El Pare d'en Goku

  • Planetes Sense Nom – Una gran quantitat de planetes sense nom han aparegut a la sèrie. L'Armada Saiyan és vista destruint un planeta durant la Saga dels Guerrers de l'Espai. El Rei Vegeta, en Nappa, en Vegeta i tres soldats Saiyans són vistos destruint-ne un altre quan en Vegeta recorda la seva infància. En Vegeta de jove entrenava en un planeta controlat per en Freezer al principi de l'especial de TV Bardock - El Pare d'en Goku i és vist en un altre planeta quan en Freezer va exterminar el planeta Vegeta. En Vegeta i en Nappa són vists en un planeta desconegut mentre en Raditz és a la Terra, etc.
  • Vegeta – El planeta Vegeta és vist breument a l'anime i al manga i se'n coneix poca informació. Se sap que té deu vegades la gravetat de la Terra, que el planeta era originàriament anomenat Plant i que era la llar dels Tsufuls i els Saiyans, fins que els segons es van imposar als primers i van aniqular-los. El planeta va ser destruït per en Freezer per acabar amb la raça Saiyan i prevenir l'aparició del Superguerrer de la llegenda.
  • Yardrat – El planeta on en Goku va aprendre el Canvi de Lloc Instantani.
  • Zoon – Planeta natal d'en Pui Pui, on la gravetat és 10 vegades la de la Terra.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori