Fandom

Bola de Drac Wiki

Majins

1.852pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Majins
Alguns Majins a BD Online
魔人
Majin
Planeta Natal Terra[1]
Alçada Mitja Entre 5 i 8 peus
Dieta Caramels
Saviesa Sapient

Els Majins (魔人) són una raça de Bola de Drac creats a partir de màgia. Van aparèixer per primera vegada amb el Monstre Buu, a l'episodi "El poder d'en Son Gohan no pot fer res per evitar que en Buu ressusciti". Al videojoc Bola de Drac Online són una de les races jugables, igual que a Bola de Drac: Xenoverse.

AnatomiaEdit

Color de PellEdit

Buu i Buu dolent.png

Un Majin rosa (Monstre Buu) i un Majin gris (Buu Dolent)

Tradicionalment, els Majin eren de color rosa, fins a l'aparició d'en Buu Dolent, el mal d'en Buu en forma física. A Bola de Drac Online, durant la creació del personatge, els Majins poden ser de diversos colors com ara vermell, groc o blau.

Manipulació del CosEdit

Un dels aspectes més caracetrístics dels Majins és el seu cos amorfs, ja que poden canviar de forma per tal d'esquivar atacs, regenerar-se i absorbir oponents. Cada Majin del manga original té una capacitat diferent de metamorfosar-se: El Monstre Buu, amb el greix del seu estómac, tenia millor defensa i el permetia inflar-se com un globus, en Buu Dolent podia estirar-se a gran distància, en Super Buu podia liquar-se a si mateix, controlar mentalment les parts separades del seu cos i absorbir enemics, tal com també podrien fer els altres Buus. En Buu Petit, igual que el Monstre Buu, podria dividir-se en nombroses còpies.

L'absorció d'en Super Buu li permet assumir les característiques facials, les tècniques i la roba de aquells a qui ha absorbit. El Monstre Buu també és el resultat d'una absorció i també va assumir les característiques.

Diferències de GènereEdit

Majin Mascle i Femella.png

Uns majins mascle i femella

A Bola de Drac Online és el primer mitjà on es mostra un Majin femení, ja que a la sèrie original tots es creen a partir d'un Majin Masculí (en Buu Petit). Tot i que a la sèrie es veuen Majins grassos, prims, alts i musculós i baixets, a Bola de Drac Online els mascles són grassos i les femelles són primes.

Tipus i FormesEdit

TipusEdit

Tipus de Majin.jpg

Alguns tipus de Majins a Bola de Drac Online

Dues tipus de majin estan disponibles: el Mighty Majin (lit. Majin Poderós, de tipus físic) i el Wonder Majin (lit. Majin Meravellós, de tipus espiritual). Un cop assolit el nivell requerit d'habilitat, un Mighty Majin pot optar per convertir-se en un Ultimate Majin (lit. Majin Definitiu) o en un Grand Chef Majin (lit. Gran Xef Majin), mentre que un Wonder Majin pot convertir-se en un Karma Majin o un Plasma Majin.

Forma PuraEdit

A Bola de Drac Online, quan els membres de la raça Majin aconsegueixen invocar al Drac Shenron, poden desitjar una transformació única coneguda com la "Forma Pura". Aquesta forma s'assembla a en Buu Petit, és la forma pura del Monstre Buu. La forma pura també s'esmenta al videojoc de PSP Bola de Drac Z: Shin Budokai - Another Road, quan en Super Buu del Futur aconsegueix la seva forma pura, en Buu Petit del Futur.

Majins ConegutsEdit

ReferènciesEdit

  1. Bola de Drac Online, 2010

NavegacióEdit

Simbol Majin.pngMajins Simbol Majin.png
Raça Majin Buu NadóBoobyKabraBuu PetitMonstre BuuBuu DolentSúper BuuHaru HaruMighty MajinsSalagaShun ShunWonder MajinsUnnamed Mighty Majin
Forces d'en Babidi BabidiBibidiDabraSoldats MajinsMajin VegetaPui PuiSpopovichYakonYamu
Contraparts del Futur/Aliats Babidi del FuturDabra del FuturMonstre Buu del FuturSuper Buu del FuturBuu Petit del FuturBroly del FuturCooler del FuturGuerrers Titella
Reis de la Destrucció A-13BojackBrolyGarlic Jr.HatchiyackJanembaLord SlugTurles
Tecnologia i Objectes Nau espacial d'en BabidiBola de VidreAbsorbidor d'EnergiaPower MeterBola Segelladora
Articles Relacionats Control de ment d'en BabidiBeeKiliConflicte d'en Majin Buu Majin Cèl·lulaMajin FreezerMajin Cor PetitSr. Satan/Sr. Satan del FuturPaparapapaUub

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori