Fandom

Bola de Drac Wiki

Maron

1.931pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share
Núvol Kinton revés.png
Aquest article és un esbós, està mal redactat o està incomplet
Núvol Kinton.png

Tu pots ajudar a Bola de Drac Wiki a millorar-lo per tal de completar-lo.

Maron
La Maron
Informació
Sexe Sexe Femení Femení
Data de mort 8 de maig de l'Any 774 (ressuscitada)
Raça Humana
Procedència Planeta Terra
Primera aparició "L'univers tremola. El fill d'en Gàrlic vol ser Déu"
Apareix a Bola de Drac Z
Família
  • Krilin (ex-xicot)
  • Mack (ex-xicot)
  • Tommie (ex-xicot)
  • Doblatge japonès Yuko Kobayashi

    La Maron és una novia que en Krilin va tenir quan era jove.

    Personalitat i AparençaEdit

    És una noia alta, prima, amb els pits grans i molt maluc. Té el cabell de color verd, a l'igual que la Bulma. Sol anar vestida amb roba curta i ajustada. No és gaire llesta i es comporta en ocasions de manera infantil. També acostuma a coquetejar amb tots els nois atractius.

    RelacionsEdit

    KrilinEdit

    Amb en Krilin es comportava de manera molt infantil, però ell li tolerava. Quan volia una cosa que no podia aconseguir, ràpidament s'enfadava amb ell. Al final van deixar la relació perquè ella va marxar amb un altre noi.

    Bulma i XixiEdit

    Tractava a les dues de dones velles. No es suportaven, especialment amb la Xixi, ja que sempre que es veien es discutien per les provocacions de la Maron.

    KarinEdit

    Mentre ella va estar a la torre d'en Karin, aquest la va tractar molt bé. Segons ella en Karin era "el seu gatet bufó" i l'acaronava. Ell a canvi li preparava el menjar, jugaven a cartes, etc...

    HistòriaEdit

    Maron torre Karin.png

    La Maron a la torre d'en Karin

    Va aparèixer per primer cop a l'anime quan en Garlic Jr. va tornar de la Zona Morta. El primer a qui va conèixer va ser a en Son Gohan, que estava pescant. Llavors va anar a casa del Follet Tortuga amb en Krilin. Allà van estar fent submarinisme però mentrestant en Garlic Jr. va escampar la boira negra i ells juntament amb en Son Gohan i en Cor Petit no en van quedar afectats. En el combat contra els sequaços d'en Garlic Jr., ella no va parar de cridar i de sol·licitar l'ajuda d'en Krilin. Quan va arribar en Cor Petit per lluitar, ella va marxar amb el Drac Volador i va anar juntament amb el seu xicot i en Son Gohan a la torre sagrada, per demanar-li ajuda. Llavors, els nois van marxar a lluitar contra en Garlic Jr. a la torre de Déu i a ella la van deixar amb en follet i en Yajirobai. Ella va coquetejar amb ells i feien tot el que ella deia, des de jugar a cartes fins a cuinar.

    Després de que en Son Gohan derrotés a en Garlic Jr. i l'enviés de nou a la zona morta, en Krilin la va portar a dunar una volta per la ciutat i després a casa del Follet Tortuga. En Krilin, que es pensava que ella es volia casar, va demanar ajuda al seu mestre i aquest li va dir que aconseguís el tresor del mar, una perla gegant.

    Ell va anar amb en Son Gohan a buscar-la, però va tornar sense ella. Quan va anar a disculpar-se a la Maron, aquesta el va deixar plantat i se'n va anar amb un altre noi.

    Més wikis de Wikia.

    Wiki aleatori