Fandom

Bola de Drac Wiki

Mumes

1.851pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Mumes
Un grup de Mumes
Informació
Primera aparició "Han robat la bola! En Goku cau en un parany"
Apareix a Logo BDGT.png
Els Mumes (ムーマ, Mūma) són una espècie de cuc gegant que viu a l'asteroide Beehay.

AparençaEdit

Són uns cucs gegants, llargs i de color verd clar. Tenen diverses potes al llarg del cos de color negre, i unes antenes que li recorren l'esquena. Al voltant de la boca té com uns bigotis negres, té dents i al front una zona de color vermell, que és molt resistent. Tenen uns ulls molt petits.

HabilitatsEdit

Poden desplaçar-se a gran velocitat pels túnels per atacar d'imprevist a la seva presa. Ataquen en grup. La part vermella del seu front és molt resisten, tant que va ser capaç d'aturar un kame hame ha d'en Son Goku. El seu punt feble és la cua.

HistòriaEdit

Muma ataca nau.png

Un Muma atacant la nau espacial

Els Mumes van apareixer per primera vegada quan en Trunks, la Pan en Goku i en Giru perseguien als Germans Parà, que els habien robat una bola de drac. Els germans van entrar dins l'asteroide Beehay i van aconseguir despistar als terrícoles, que hi van quedar atrapats. Llavors, van ser perseguits i atacats pels Mumes, que van obligar-els a fer-los baixar de la nau i combatre'ls cos a cos. Però els atacs no els feien res, fins i tot un d'ells va aconseguir bloquejar un Kamehameha d'en Goku. El noi va descobrir que el punt feble dels cucs gegants era la cua i tant la Pan com en Trunks van imitar al seu company per d'aquesta manera, agafant-los de la cua i llançant-los contra la paret, en van aconseguir derrotar molts.

Més tard, quan els germans Para van tornar i van realitzar el seu ball que controla als que escolten la música, els Mumes també es van veure afectats. Sorpresos, els germans van interrompre la música i el ball, cosa que va alliberar en Goku i companyia. Estranyament, els Mumes no es van veure afectats quan va deixar de sonar la música.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori