Fandom

Bola de Drac Wiki

Mustard

1.852pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Mustard
En Mustard
Informació
Sexe Sexe Masculí Masculí
Data de mort Any 763
Raça Makyan
Primera aparició "L'univers tremola. El fill d'en Gàrlic vol ser Déu"
Apareix a Bola de Drac Z
Afiliació Els Quatre Grans
Família
  • Garlic Jr. (cap)
  • Ginger (company)
  • Nicky (company)
  • Sansho (company)
  • Spice (company)
  • Vinegar (company)
  • Salt (company)
  • Doblatge japonès Masaharu Satō
    En Mustard (タード, Tādo) és un makyan. És un subordinat d'en Garlic Jr. que només apareix a l'anime. El seu nom significa mostassa en anglès.

    AparençaEdit

    En Mustard és alt, de pell fosca, amb cara de granota alienígena humanoide que té el cabell llarg de color vermell, les celles del mateix color i banyes de toro. Duu una armadura del mateix estil que la dels seus seus companys, amb els guants rosats, així com també algunes parts de l'armadura.

    PersonalitatEdit

    Mustard ataca Krilin.png

    En Mustard dóna un cop de genoll a en Krilin

    És força agresiu, a causa de la seva increïble força. Confia suficientment en les seves habilitats com per riure's dels seus oponents.

    Habilitats i PodersEdit

    És un ésser poderos, capaç de lluitar i superar en Gohan i en Krilin. A més, el seu poder es veu amplificat per l'Estrella Makyo. No obstant, després de gairebé matar en Krilin, en Gohan va enfurismar-se i va eliminar d'un sol cop en Mustard, tal com havia fet abans amb en Salt.

    Durant el combat, sembla formar un bon equip amb en Salt, ja que fins i tot tenen algun atac combinat.

    HistòriaEdit

    Mustard vs Krilin.png

    En Mustard contra en Krilin

    Després d'ajudar a en Garlic Jr. i la resta dels Quatre Grans a escampar la Boira Negra i capturar al Totpoderós, va amb els seus companys d'equip a la Kame House a buscar al fill d'en Goku per ordre d'en Garlic Jr. . En Gohan i en Krilin aconsegueixen fugir i es dirigeixen al Palau de Déu on es tornen a trobar en Mustard i als altres Makyans.

    Allà, lluita contra en Krilin i el supera clarament, fins al punt de gairebé matar-lo. Quan veu que en Gohan mata en Salt, en Mustard s'enfurisma i intenta matar en Gohan, però rep un impacte del fill d'en Goku que el deixa atordit. Llavors, el noi l'elimina immediatament amb un Masenko.

    Aparició a VideojocsEdit

    Apareix al videojoc Bola de Drac Heroes com un personatge jugable, igual que els seus companys.

    NavegacióEdit

    Makyans
    Liders GarlicGarlic Jr.
    Els Tres Senyors GingerNickySansho
    Els Quatre Grans MustardSaltSpiceVinegar
    Articles Relacionats Boira NegraCristall FoscZona MortaFortalesa d'en Garlic Jr.Palau de DéuEstrella Makyō

    Més wikis de Wikia.

    Wiki aleatori