FANDOM

Namekià Sense Nom
Namekià Sense Nom cara
Informació
Altres
noms
Cor Petit Original
Sexe Els namekians no tenen gènere
Data de naixement Any 242
Raça Namekià
Procedència Planeta Namek
Primera aparició
  • Manga "Una nau espacial!!"
  • Anime: "Déu apareix"
  • Apareix a Bola de 4 estrelles, Logo BDZ, Logo BDGT, Logo BDZ Kai i Logo BDS
    Família
  • Katas (pare)
  • Totpoderós (part bona)
  • Satanàs Cor Petit (part maligna)
  • Cor Petit (fill parcial)
  • Shenron Definitiu (creació)
  • El Namekià Sense Nom era un namekià que va arribar a la Terra per ocupar el lloc de Déu. A l'arribar no el van acceptar perquè no tenia un cor pur i després de molt d'entrenament és va poder separar en dos: la seva part maligna, en Satanàs Cor Petit i la seva part bona, el Totpoderós. Apareix físicament només a fashbacks.

    AparençaEdit

    És igual als altres namekians: pell verda, antenes i músculs rosats.

    PersonalitatEdit

    No se sap com era la personalitat del namekià Sense Nom abans de dividir-se en Satanàs i Totpoderós. No obstant, quan les dues meitats van tornar a unir-se anys després, la personalitat dominant era la d'en Cor Petit, ja que així es va acordar, però amb la intel·ligència del Totpoderós. Quan la seva força va quedar obsoleta a causa dels superguerrers, la seva saviesa es va convertir en la seva aportació més destacada per als Guerrers Z.

    Habilitats i PodersEdit

    Fissió Namekià Sense Nom

    El namekià Sense Nom eliminant el mal de dins seu

    Poc abans de lluitar contra en Freezer al planeta Namek, en Cor Petit es troba al moribund Nail que li diu que si en Cor Petit conservés la seva forma original, hauria estat molt més fort i podria derrotar en Freezer. Al manga, el Venerable Ancià diu que el potencial del Namekià Sense Nom era tan gran que només un superguerrer podria derrotar-lo.

    Més tard en Krilin va afirmar durant la Saga d'en Cèl·lula que després de la fusió amb el Totpoderós, en Cor Petit era més fort que els superguerrer abans d'entrar a la Sala de l'Esperit del Temps. Això és a causa de que en Cor Petit era més fort que en Satanàs i també perquè anteriorment s'havia fusionat amb en Nail.

    Al videojoc Bola de Drac Z: Supersonic Warriors, quan en Cor Petit s'uneix a en Satanàs Cor Petit i passa a ser el Namekià Sense Nom, el seu poder és tan alt que en Cor Petit diu que un combat contra el Monstre Buu seria fàcil de guanyar i, fins i tot en Súper Buu diu que el namekià amb la roba d'entrenament seria més fort que ell.

    HistòriaEdit

    Pre-Bola de DracEdit

    Petit Namekià

    El namekià sense nom sortint de la nau

    El Namekià Sense Nom, fill d'en Katas va néixer al planeta Namek a l'Any 242 a Namek. Quan era un nen, el planeta va patir un desastre natural catastròfic que va matar a tothom, menys a ell, el Venerable Ancià i en Lord Slug (només a les pel·lícules). El namekià Sense Nom va sobreviure gràcies a que el seu pare el va enviar en una nau espacial a la Terra, on va aterrar a les Altures de la Fi del Món. El Namekià Sense Nom va viure-hi allà tot sol, esperant al seu pare, des de la joventut fins a l'adolescència.

    Quan el Totpoderós explica la història al Sr Popo, li diu que no té cap record de com va arribar a les Altures de la Fi del Món i, de fet, ell ni tant sols sabia que era un extraterrestre fins que en Cor Petit va assabentar-se'n per en Vegeta i en Nappa. El Namekià Sense nom va esperar molt temps a la Nau Namekiana, utilitzant-la com a casa, però anys després, va decidir anar a explorar la Terra, tornant alguna vegada a la nau per si hi havia alguna diferència.[1]

    Petit Namekià sol

    El namekià sense nom sol

    Mentre explorava el món, el seu cor pur va ser tacat per tota la violència i l'odi del món. Més endavant en la seva vida, quan el namekià Sense Nom buscava la posició de Guardià de la Terra, el Guardià del moment li va rebutjar-lo a causa d'aquest mal. El namekià llavors va separar el mal del seu cos i aquesta part va convertir-se en Satanàs Cor Petit. A Bola de Drac Z: Garlic Jr. Immortal i a la Saga d'en Garlic Jr. es revela que en Garlic era el rival del Namekià Sense Nom per ocupar la posició de guardià. A Bola de Drac GT, es revela que abans de dividir-se en les seves meitats bona i dolenta, el Namekià Sense Nom va crear les poderoses Boles de Drac de l'Estrella Negra, tot i que no se sap quan ho va fer.[2]

    Namekià sense nom marxa de nau

    El namekià sense nom deixa les Altures de la Fi del Món

    No obstant, aquesta fissió tenia dos inconvenients importants. En primer lloc, els seus nivells d'energia baixen considerablement. Durant la Saga del Planeta Namek, en Nail explica que si el namekià Sense Nom no s'hagués dividit, podria haver derrotat fàcilment en Freezer. En segon lloc, tot i que el Totpoderós i en Satanàs estaven separats, estaven espiritualment units; si un moria, l'altre també ho faria. Quan en Mutaito va derrotar en Satanàs, va segellar-lo. Anys després, quan va ser alliberat, va ser assassinat per en Goku, però abans de morir en Satanàs va llançar un ou amb el seu últim fill, en Cor Petit Jr. reencarnació seva, de manera que a partir de llavors ell va compartir la línia de vida amb el Totpoderós.

    Bola de Drac ZEdit

    Namekià Sense Nom

    El Namekià Sense Nom com a aprenent de Déu

    Després de que el Totpoderós es fusiona amb el cos d'en Cor Petit (ja que aquest és fill i reencarnació d'en Satanàs), el Namekià Sense Nom reapareix, tot i que vestit i amb l'aparença d'en Cor Petit. Ell prefereix seguir sent anomenat Cor Petit, tot i que en Krilin i en Goku en un primer moment tenen problemes per referir-se a ell pel seu nom; per exemple, després de recuperar-se de la seva malaltia del cor, en Goku es reuneix amb els Guerrers Z, per primera vegada des de la unió del Totpoderós i en Cor Petit i anomena al namekià "Cor Pansit".

    Aparició a pel·lículesEdit

    Nota: Excepte a la primera pel·lícula, totes les aparicions del Namekià Sense Nom són amb l'aparença d'en Cor Petit.

    Aparició a VideojocsEdit

    Nota: Als videojocs on el Namekià Sense Nom apareix ho fa amb l'aparença d'en Cor Petit.

    ReferènciesEdit

    1. Bola de Drac Z - Episodi 37, El misteri de les altures de la fi del món. La recerca de la nau espacial del Totpoderós
    2. Bola de Drac GT - Episodi 40, La terra explota! En Cor Petit pren una decisió important

    NavegacióEdit

    Namek
    Namekians CargoDende/Dende del FuturVenerable AnciàTotpoderósKatasSatanàs Cor PetitLord SlugMaimaMooriNailNamekià Sense NomPianoCor Petit/Cor Petit del FuturTamborTambourineTimbalTsumuriTsumuri (Heroi Namekià)TsunoUnnamed Namekian warrior
    Tipus Clan del Drac (Dende Priest, Poko Priest)Warrior-type Namekian (Shadow Knight, Dark Warrior)Mutated Nameks
    Transformacions Gran NamekiàSúper Namekià
    Fusions ColohanDen-GokuPrilinFusió sense nom d'en Cor Petit i el Dr. Mashirito
    Articles Relacionats AjisaBatalla al Planeta NamekLord PiccoloNau espacial d'en Lord SlugBoles de Drac NamekianesGranota NamekianaLlengüa NamekianaNau espacial del Namekià Sense NomNou NamekPokopenPorunga