Fandom

Bola de Drac Wiki

Oceanus Shenron

1.851pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Oceanus Shenron
L'Oceanus Shenron
Informació
Altres
noms
  • Princesa Oto
  • Drac de sis estrelles
  • Sexe Sexe Femení Femení
    Data de naixement 10 de setembre de l'any 749 (quan es demana el desig)
    Data de mort
  • Any 790 (Reviscut a l'Any 889)
  • Any 889
  • Raça Drac Maligne
    Primera aparició "El drac de sis estrelles: el gran atac per trobar el punt feble de l'huracà"
    Apareix a Logo BDGT.png
    Família
  • Shenron d'energia negativa (cap)
  • Syn Shenron (company/fusió)
  • Haze Shenron (company)
  • Eis Shenron (company)
  • Nuova Shenron (company)
  • Rage Shenron (company)
  • Naturon Shenron (company)
  • Ulong (desig responsable de la seva existència)
  • Doblatge japonès
  • Masako Katsuki (veu femenina)
  • Ryūzaburō Ōtomo (veu masculina)
  • Doblatge català
  • Glòria González (veu femenina)
  • ??? (veu masculina)
  • L'Oceanus Shenron (六星龍, Liù Xīng Lóng; lit. "Drac de Sis Estrelles") és un dels set Dracs Malignes i el tercer que va ser derrotat per en Goku i la Pan. És el drac de la bola de drac de les sis estrelles i és l'únic drac maligne amb dos elements, l'aigua i el vent.

    AparençaEdit

    Princesa Oto.png

    L'Oceanus Shenron com a Princesa Oto

    En la seva forma de Princesa Oto, l'Oceanus Shenron vesteix una tunica verda amb el coll de color verd fosc. Té la pell blavosa, el cabell lila/blau fosc i porta arracades, braçalets i la corona de color daurat. La bola de Drac de Sis estrelles és al mig del front.

    Com a Drac Maligne, la seva aparença canvia radicalment. Té la pell verdosa, una cresta vermella, els ulls grocs i la boca gran, amb els ullals sobresortint-li per sobre. Té dues ales a l'esquena i té la bola de drac a la barbeta.

    PersonalitatEdit

    Oceanus Shenron vermella.jpg

    L'Oceanus Shenron posant-se vermella

    L'Oceanus Shenron és l'única Drac Maligne femella i no li agrada la seva veritable forma, de manera que prefereix mostrar-se en la seva aparença de Princesa Oto i amenaça en matar a tot aquell que vegi la seva forma veritable. Quan li demanen pel desig del qual va néixer, es posa vermella, ja que li fa vergonya reconèixer que va sorgir del desig de les calcetes que va demanar l'Ulong i reacciona de manera violenta si s'en riuen d'ella per aquest motiu.

    Habilitats i PodersEdit

    Vent que talla.jpg

    L'Oceanus atacant

    L'Oceanus Shenron té el domini del vent i és capaç de manejar-lo al seu gust, greant potents rafegues d'aire que tallen o envien al rival lluny. A més, girant sobre si mateixa, és capaç de crear un escut pràcticament impenetrable que bloqueja tots els cops físics i reflexa els atacs d'energia com el kamehameha. L'únic punt feble de la seva defensa és sobre seu.

    TransformacionsEdit

    Princesa OtoEdit

    Oceanus Princesa Oto.png

    L'Oceanus Shenron com a Princesa Oto

    L'Oceanus Shenron fa servir aquesta forma per tal d'enganyar a un poble amb la creença de que és la princesa del mar. El Drac Maligne prefereix utilitzar aquesta forma en lloc de la seva forma verdadera, ja que és amb la que apareix més sovint.

    Drac MaligneEdit

    La veritable forma de l'Oceanus Shenron és un gran drac verd blavós. El Drac Maligne només agafa aquesta forma breument a l'anime, però és un personatge jugable a Bola de Drac Heroes. Al joc, aquesta forma és més forta que la de la Princesa Oto.[1]

    Oceanus Shenron GegantEdit

    Oceanus Shenron Gegant.png

    L'Oceanus Shenron Gegant

    És la forma d'Oceanus Shenron com un cap gegant a Bola de Drac Heroes. És molt semblant a la seva forma de Princesa Oto, tot i que gegant. En aquesta forma els seus ulls són vermells i al cap i té unes ales similars a les de la seva forma de Drac Maligne.

    HistòriaEdit

    Bola de Drac GTEdit

    Goku ataca Oceanus.png

    En Goku ataca l'Oceanus Shenron

    L'Oceanus Shenron va néixer pel desig de l'Ulong de tenir unes calcetes i, d'aquesta manera, evitar que en Pilaf demanés el seu desig de dominar el món.[2]

    A Bola de Drac GT, en Goku, la Pan i en Giru se la troben a un poble, on els vil·latans creuen que és la Princesa Oto, que els duu peix cada dia. Quan en Goku li demana de quin desig va néixer, el drac es posa molt vermell, però acaba confessant que va ser de les calcetes.

    Mort Oceanus.jpg

    La mort de l'Oceanus Shenron

    Enrabiada, els ataca amb la Bola que trenca l'aire, però l'esquiven i ataquen al drac, tot i que extranyament no la poden tocar, ni tan sols quan ho fan amb atacs d'energia com el Kamehameha. Finalment, en Goku s'adona de que la seva rival està giravoltant sobre si mateixa i que per això no la poden tocar. Intenta imitar la tècnica, però acaba sent atacat. En aquell moment, gràcies a una gavina, la Pan s'adona del punt feble del drac i llança un kamehameha des del seu damunt. gràcies a això, el drac s'atura, revel·la la seva veritable forma i en Goku ho aprofita per eliminar-lo amb un altre kamehameha, aconseguint així la tercera bola de drac.

    Bola de Drac Heroes: Victory MissionEdit

    Molts anys després dels esdeveniments de Bola de Drac GT, al manga spin-off Bola de Drac Heroes: Victory Mission, l'Ocenus Shenron s'allibera del Drac Shenron d'energia Negativa al món del videjoc d'arcade Bola de Drac Heroes quan el Dr. Auto prova de demanar un desig fent servir les boles de drac esquerdades. Ella posseeix l'Heroi Androide Nimu i llavors convoca l'A-17, l'A-17 de l'Infern, en Cèl·lula Semi-Perfecte i el Super A-13 per tal de que l'ajudin contra en Beat i els seus aliats.[3]

    Aparició a VideojocsEdit

    L'Oceanus Shenron apareix com un personatge secundari a Bola de Drac Z: Bakuretsu Impact i com a personatge jugable en les seves dues formes, la de Princesa Oto i la de Drac Maligne a Bola de Drac Heroes. En la seva forma gegant és un enemic a Bola de drac Heroes, sent convocat per en Babidi en una de les missions.

    CuriositatsEdit

    • Juntament amb en Haze Shenron són els únics Dracs Malignes que no van ser morts per en Goku transformat en Superguerrer de Fase 4.
    • És el més antic dels Set Dracs Malignes, ja que va néixer del primer desig vist a la sèrie.
    • Ella és l'única femella dels Dracs Malignes. Es dedueix que no li agrada la seva forma veritable, ja que diu que mata a aquells que veuen la seva forma veritable.

    ReferènciesEdit

    1. Bola de Drac Heroes, 2010
    2. Arxius Perfectes de Bola de Drac GT, 1997
    3. Bola de Drac Heroes: Victory Mission, 2012

    NavegacióEdit

    Dracs
    Dracs Eterns Shenron d'energia negativaSr. Poko PokoPorungaShenronShenron DefinitiuZarama
    Dracs Malignes Syn ShenronHaze ShenronEis ShenronNuova ShenronRage ShenronOceanus ShenronNaturon Shenron
    Jocs de Boles de Drac Boles de Drac NamekianesBoles de Drac de la TerraBoles de Drac de l'Estrella NegraSúper Boles de Drac
    Articles Relacionats Clan del DracTortuga DracDrac VoladorRei GhidorahSaga dels Dracs Malignes

    Més wikis de Wikia.

    Wiki aleatori