Fandom

Bola de Drac Wiki

Oh Yeah!!!!!!!

1.851pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Oh Yeah!!!!!!!
Oh Yeah!!!!!!!
Informació
Nom japonès: Oh Yeah!!!!!!!
Nom anglès: Oh Yeah!!!!!!!
Nom català: Oh Yeah!!!!!!!
Cantant/Grup: Czecho No Republic
Durada:
  • 1:00 (ending)
  • 3:37 (sencera)
  • Ús: Entre l'Episodi 125 i 137
    Anterior Següent
    Oh Yeah!!!!!!! és el cinquè ending de Bola de Drac Z Kai i el tercer de la Saga d'en Buu. És interpretat pel grup japonès Czecho No Republic.

    Descripció de l'EndingEdit

    Es veuen en Goten i en Trunks dormint als llits del Palau de Déu, mentre en Cor Petit se'ls mira. Llavors es veuen els dos joves Saiyans desperts, tot i que amb son i badallant, mentre de fons es veu el peu d'en Gotrunks.

    Llavors es veuen els dos nois menjant arròs i espaguetis i de fons la cama d'en Gotrunks. Després es veu en Trunks donant un cop de puny mentre es veu la cintura del guerrer fusionat i a continuació en Goten donant una puntada amb el mateix fons.

    A continuació es veu en Trunks sense la part de dalt, amb un dit aixecat proposant una idea mentre de fons es veu el tors d'en Gotrunks. Immediatament després es veu en Goten aguantant-se el riure.

    Seguidament mentre es veu la cara d'en Gotrunks amb els ulls tancats, es veuen en Goten i en Trunks fent les diferents posicions de la fusió. Finalment, es veu en Gotrunks somrient i amb el polze aixecat, amb les cares d'en Goten i en Trunks de fons.

    VideoEdit

    Oh Yeah!!!01:00

    Oh Yeah!!!

    L'ending

    Lletra de la Cançó Edit

    Japonès Kanji Japonès Rōmanji Català
    CANÇÓ noicon|218px (La traducció)

    NavegacióEdit

    Música
    Openings i Endings
    Bola de Drac Bola de Drac Anem-la a buscar (op.) • Vull viure d'aventures (end.)
    Bola de Drac ZBola de Drac ZSon Gohan és el teu nom (op.) • Llum, Foc, Destrucció (op.) • We Gotta Power! (op.) • Protegit per les estrelles (end.) • We Were Angels (end.)
    Bola de Drac GTLogo BDGT.png Sempre em sento atret pel teu somriure (op.) • No paris de somriure (end.) • Que no ho veus! (end.) • Blue Velvet (end.) • Ens desfarem del present amb una metralleta rovellada (end.)
    Bola de Drac Z KaiLogo BDZ Kai.pngÀnima de Drac (op.) • Kuu-Zen-Zetsu-Go (op.) • Fight it out!! (op.) • Visc la vida com si s'acabés avui! (end.) • Les ales del cor (end.) • Estimat Zarathustra (end.) • Cor Pur (end.) • Oh Yeah!!!!!!! (end.) • Galaxy (end.) • Don't Let Me Down (end.) • Never give up!!! (end.)
    Bola de Drac SúperBola de Drac SúperChōzetsu ☆ Dynamic!! (op.) • Hello Hello Hello (end.) • Starring Star (end.) • Light Pink (end.) • Forever Dreaming (end.) • Yoka Yoka Dance (end.) • Chaofan MUSIC (end.)
    Altres Cançons
    Música de la sèrieSomiant en poder ser el millor del món Bola de DracSempre vas buscant les boles de drac Bola de DracComença el viatge Bola de DracExèrcit de la Cinta Vermella Bola de DracEsperit lluitador Bola de DracUn ocell se'n va volant Bola de Drac ZRegles de les Forces Especials Gineu Logo BDZ Kai.png
    Música de Pel·lículesPikkoro-san Da~isuki♡Ikusa (I-KU-SA)MarugotoKuchibue no Kimochi"Ya" na Koto ni wa Genki-Dama!!Tobikkiri no Saikyō tai Saikyō!Cha-La Head-Cha-La (Versió de FLOW)HERO ~ Kibou no Uta「F」Z no Chikai
    Música de VideojocsGatebreakerÀnima Enigmàtica

    Més wikis de Wikia.

    Wiki aleatori