Fandom

Bola de Drac Wiki

Planeta Imegga

1.931pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share
Imegga
El Planeta Imegga
イメッガ
Imegga
Localització Univers
Governador Don Kee
Guerrers més poderosos
  • Redick
  • Habitants Imeggan
    Debut "Imegga: un planeta de mercaders supercalculadors"
    Aparicions Logo BDGT.png
    El Planeta Imegga (イメッガ, Imegga) és el primer planeta on en Trunks, la Pan i en Son Goku aterren en el seu viatge per trobar les Boles de Drac de l'estrella negra. La raça que viu allà són els Imeggans.

    CaracterístiquesEdit

    Ciutat Imegga.jpg

    El desert i la ciutat principal del Planeta Imegga

    És un planeta desèrtic i hi ha poques ciutats. En aquest planeta, la moneda que es fa servir és el Gammet. El govern del país és en mans d'en Don Kee, que els obliga a pagar uns imposts molt alts, motiu pel qual els imeggans són molt pobres. Per culpa d'això, molts habitants no tenen casa i els venedors del mercat tendeixen a estafar als estrangers.

    LocalitzacionsEdit

    Carrer capital Imegga.png
    Un dels carrers principals de la ciutat central
    Hotel Imegga.png
    Un hotel d'Imegga
    Desert Imegga.png
    L'aspecte desèrtic del planeta

    HistòriaEdit

    Quan en Goku, en Trunks i la Pan van fer un aterratge d'emergència en aquest planeta, els soldats d'en Don Kee se'ls van emportar la nau. A més un robot es menja el radar del Drac. Quan van anar a recuperar-la, en Goku va enfrontar-se al poderós guardaespatlles del dictador, en Redick. Al final, en Goku guanya i obliguen a en Don Kee a retornar tots els diners, les naus espacials i garantir un allotjament per a tothom.

    Finalment, i després de que el robot, a qui anomenen Giru, hagi adquirit les habilitats del radar, prossegueixen el seu camí en la busca de les Boles de Drac de l'estrella negra.

    Residents conegutsEdit

    Aparicions a videojocsEdit

    Imegga és el primer nivell al joc Bola de Drac GT: Transformation per a la GameBoy Advance. Els enemics que apareixen en aquest nivell són els soldats d'en Don Kee. La Sheila i en Gale apareixen com a enemics intermitjos i en Redick com a enemic final del nivell.

    NavegacióEdit

    Planetes visitats a Bola de Drac GT
    ImmegaMonmaasu *Gelbo *BeehayLuudRudeeze *M-2 *Nau Espacial AbandonadaPitalTigere *Cretaceous *Polaris *TerraNou Planeta Plant

    Més wikis de Wikia.

    Wiki aleatori