Fandom

Bola de Drac Wiki

Planeta Júpiter

1.851pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Júpiter.png

El planeta Júpiter

Júpiter (木星) és un planeta de la galàxia del Nord. És el cinquè planeta des del Sol i el planeta més gran del Sistema Solar de la Terra (igual que el seu homòleg de la vida real).

InformacióEdit

Júpiter va ser vist per primera vegada en l'episodi "La llegenda dels guerrers de l'espai reviu! Les arrels d'en Son Goku" quan en Vegeta i en Nappa van passar volant pel seu costat de camí a la Terra. També va ser vist a l'episodi "El misteri de les altures de la fi del món. La recerca de la nau espacial del Totpoderós" quan el Senyor Popo i la Bulma i van anar volant amb la nau del Totpoderós en qüestió de segons, per comprovar la velocitat de la nau.

Júpiter és un "gegant gasós" i el més notable és la seva "Gran Taca Vermella", que també apareix a l'univers de Bola de Drac. La Taca Vermella és esmentada per en Raiti quan el grup va venir sobre el tornado al Planeta Namek Fals. Afirma que el tornado no mor, igual que la Taca Vermella de Júpiter.

El planeta pot tenir quatre anells, però són presumiblement ocults o no es mostra en absolut a l'anime.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori