FANDOM

Planeta M-2
Planeta M-2
Localització Univers
Governador Dr. Muu
Guerrers més poderosos Rild
Habitants
  • Robots Mutants
  • Nadius del Planeta M-2 (abans)
  • Debut "El planeta màquina M2: en Giru és un traïdor"
    Aparicions Logo BDGT
    El Planeta M-2 (惑星M2) és un dels planetes que en Goku i companyia visiten durant la busca de les Boles de Drac de l'estrella negra. És el planeta d'en Giru i del Doctor Muu.

    CaracterístiquesEdit

    Ciutat M2

    La ciutat principal del planeta

    És un planeta en que gran aprt de la superfície és metàl·lica. Té una atmosfera semblant a la de la Terra, ja que en Goku i companyia hi poden respirar. També hi ha un bosc, que és on aterra la nau d'en Goku i companyia. Alguns són arbres fruiters, però les fruites no poden menjar-se, ja que són metàl·liques. Els habitants actuals són tots robots o màquines mutants i viuen en una ciutat enorme.

    HistòriaEdit

    Laboratori Dr Muu

    La residència del Dr Muu

    El Planeta M-2 era habitat per una raça molt avançada tecnològicament, però tota la població va ser aniquilada per màquines mutants del doctor Muu. Segons el General Rild, la població era "imperfecte" i va ser aniquilada per "una raça superior", ja que no encaixaven als plans del Doctor Muu.

    Durant la Saga de les Boles de Drac de l'Estrella Negra, en Giru guia en Trunks, en Goku i la Pan fins a aquest planeta, i un cop hi arriben, descobreixen la missió de la màquina mutant, però també s'assabenten de la seva lleialtat. Al planeta, en Goku lluita i derrota al grup Mega Canó Sigma i al General Rild. També és en aquest planeta on lluiten per primera vegada contra en Baby, el principal antagonista de la Saga d'en Baby, que és en un tanc d'incubació en una cambra secreta al laboratori del doctor.

    Residents ConegutsEdit

    NavegacióEdit

    Planetes visitats a Bola de Drac GT
    ImmegaMonmaasu *Gelbo *BeehayLuudRudeeze *M-2 *Nau Espacial AbandonadaPitalTigere *Cretaceous *Polaris *TerraNou Planeta Plant

    Més wikis de Wikia.

    Wiki aleatori