FANDOM

Pels personatges amb el mateix nom, veure Vegeta (Desambiguació)
Núvol Kinton revés.png
Aquest article és un esbós, està mal redactat o està incomplet
Núvol Kinton.png

Tu pots ajudar a Bola de Drac Wiki a millorar-lo per tal de completar-lo.

Planeta Vegeta
El Planeta Vegeta
惑星ベジータ
Wakusei Bejīta
Localització Univers
Governador
  • Rei Tsuful
  • Rei Vegeta (després de conquerir-lo)
  • Guerrers més poderosos Princep Vegeta
    Habitants
  • Plants
  • Tsufuls
  • Saiyans
  • Destrucció Any 737
    Aparicions Bola de Drac Z.i Logo BDZ Kai.png
    El Planeta Vegeta (惑星ベジータ, Wakusei Bejīta) antigament conegut com Planeta Plant era el planeta dels Guerrers de l'Espai, els Tsufuls i anteriorment els Plants.

    HistòriaEdit

    El planeta originalment és deia Plant i l'única raça que hi habitava eren els Tsufuls. Poc temps després, els Guerrers de l'Espai van arribar al planeta i van ser acollits per la raça nativa.

    Però poc temps després, els guerrers de l'Espai es van revoltar i tots, amb el Rei Vegeta al capdavant, van atacar als Tsufuls. Per fer-ho, van esperar que fos lluna plena per convertir-se en simis gegants, ja que d'aquesta manera, el seu poder augmentava 10 vegades.

    Després de conquerir el planeta, li van canviar el nom per Planeta Vegeta, en honor al seu rei. Un temps després, els guerrers de l'espai van començar a servir al tirà Freezer. Però aquest més tard els va trair, ja que tenia por de que algun dia es fessin massa forts, aparegués el llegendari Superguerrer i es revoltessin contra ell. Per aquest motiu, va destruir el planeta juntament amb tots els habitants que hi havia al planeta en aquell moment.

    Més wikis de Wikia.

    Wiki aleatori