Fandom

Bola de Drac Wiki

Planeta Zoon

1.852pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Zoon
En Vegeta i els altres al Planeta Zoon
個虫
Kochū
Guerrers més poderosos Pui Pui
Habitants Zoon-sejins
Debut
  • Manga:
  • Anime: "En Vegeta supera el primer nivell!"
  • Aparicions Bola de Drac Z.i Logo BDZ Kai.png

    El planeta Zoon (個虫, Kochū) és el planeta natal d'en Pui Pui, un dels subordinats d'en Babidí.

    CaracterístiquesEdit

    La seva gravetat és 10 vegades superior a la de la Terra. És un planeta de color vermellós, de roca i polsegós. Aparentment no té atmosfera.

    Residents conegutsEdit

    HistòriaEdit

    Vegeta mata Pui Pui.jpg

    En Vegeta derrota en Pui Pui

    El planeta apareix per primera i única vegada a la Saga d'en Babidi, quan en Goku, en Vegeta, en Gohan i el Déu Neptú estan a la nau d'en Babidi. Quan els tres Guerrers Z arriben al primer pis, fan servir el Pedra-Paper-Tisores per decidir qui lluita primer. En Vegeta és el vencedor, i es prepara per lluitar contra en Pui Pui. En Vegeta domina la batalla, i per això en Babidi transporta en Pui Pui i als altres al seu planeta d'origen, per la qual cosa el seu guerrer tindrà avantatge.

    No obstant això, en Vegeta, a causa del seu entrenament sota 450 vegades la gravetat de la Terra, no es veu afectat pel canvi de la gravetat i sense esforç mata en Pui Pui en pocs minuts utilitzant el Doble Canó Galick, sense ni tan sols transformar-se en superguerrer. El planeta mai s'esmenta de nou.

    CuriositatsEdit

    • El planeta Zoon sembla estar inspirat en el planeta Mart.

    Més wikis de Wikia.

    Wiki aleatori