Fandom

Bola de Drac Wiki

Raça d'Hera

1.851pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Raça d'Hera
En Bojack, en Bido i la Zangya
Hera-seijin
Planeta Natal Planeta Hera
Alçada Mitja Similar a la dels Saiyans
Dieta Desconeguda
Saviesa Sapient
La Raça d'Hera (Hera-seijin) és la raça que vivia al planeta Hera. És la raça d'en Bojack i dels Guerrers de les Galàxies, que són els últims supervivents d'aquesta raça.[1]

Informació General Edit

Zangya i Bido.png

Un mascle i una femella d'aquesta raça

No es sap si tots els membres d'aquesta raça són pel roigs i tenen la pell blava com la banda d'en Bojack. Alguns membres de la raça tenen l'habilitat de transformar-se, igual que els guerrers de l'espai es poden transformar en Superguerrers.

La raça d'Hera va ser anomenada per primer cop al joc Bola de Drac Z: Super Butōden 2, quan en Goku demana al Déu Kaito si coneix a en Bojack. El Déu Kaito respon que en Bojack i els seus sequaços són els últims supervivents d'aquesta raça i que estaven tancats en una estrella pels Kais.

TransformacióEdit

Màxim PoderEdit

Article Principal: Màxim Poder de la Raça d'Hera

Alguns membres de la Raça d'Hera tenen la capacitat d'assumir una manera que augmenta en gran mesura el seu poder. La forma s'assumeix quan un membre de la raça concentra el seu ki.[2] En aquesta forma, el cabell de l'usuari es torna vermell vermell, la seva pell es torna verd llima i els seus músculs augmenten de forma espectacular. Aquesta forma apareix per primera vegada sent utilitzada per en Kogu al seu combat contra en Trunks del Futur i més tard quan en Bojack lluita contra en Vegeta.

Galeria Edit

Referències Edit

  1. Bola de Drac Z: Super Butōden 2, 1993
  2. Daizenshuu 6, 1995

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori