Fandom

Bola de Drac Wiki

Raça extraterrestre de quatre ulls

1.852pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió8 Share

La Raça extraterrestre de quatre ulls[1] és una raça que apareix a Bola de Drac Súper.

AparençaEdit

Són una raça primitiva, de color verd, baixets, amb dos parells d'ulls i dos parells de braços, dents afilades i una petita punxa al cap. No obstant, un d'ells (el guerrer més poderós de la raça) és de color groc, més alt que els altres, molt musculós i té tres punxes al cap.

Com a mínim aquest és capaç de transformar-se en un ésser més gros, amb banyes, semblant a un toro bípede de color vermell.

Habilitats i podersEdit

Bills vs Wing Wing.png

En Bills contra l'alien

L'ésser més poderós vist fins al moment de la raça és capaç de transformar-se en un individu més fort i poderós, capaç de llançar llamps des de la seva banya i ones d'energia des de la seva boca. És prou poderós per derrotar un enorme dinosaure, però no per derrotar en Bills.

HistòriaEdit

Membres d'aquesta raça apareixen atacant un dinosaure per menjar-se'l. Són atacats, però el més poderós d'ells derrota al dinosaure. Poc després, apareix en Whis exigint el dinosaure per en Bills, però no li entreguen. Llavors apareix el Déu de la Destrucció i derrota al membre més poderós de la raça. A continuació, destrueix el planeta, acabant amb tota la població.

ReferènciesEdit

  1. Bola de Drac Súper - Episodi 2, Endavant amb la promesa d'un resort! En Vegeta va en un viatge de família!?

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori