FANDOM

Rei Galàctic

Rei Galàctic anime

Rei Galàctic Minus

Informació
Sexe Masculí Masculí
Primera aparició Manga: "Jaco el Patruller Galàctic"
Anime: "Comença l'enfrontament! Tothom cap al "Planeta sense Nom!""
Apareix a Logo BDS
Ocupació Rei de la galàxia
Família Patrulla Galàctica (subordinats)
Jaco (subordinat)
Jiya (subordinat)
Steth (subordinat)
Doblatge japonès Uoken
El Rei Galàctic és el rei de la galàxia. Així com hi ha d'altres que reclamen la propietat de la galàxia, com el tirà Freezer, aquest rei pot ser considerat el rei oficial de la Via Làctica, que tracta de mantenir l'ordre i protegir a tothom amb la Patrulla Galàctica treballant sota les seves ordres.

AparençaEdit

És un ésser alt, de color verdós, amb diverses potes o tentacles. Té el cap allargat pels costats, semblant a una patata. Al cap hi duu una corona, amb el símbol de la Patrulla Galàctica.

Habilitats i PodersEdit

Rei Galàctic

El Rei Galàctic

Segons en Jiya, el Rei Galactic és molt més poderós que qualsevol dels altres membres de la Patrulla Galàctica i és capaç d'aturar asteroides que són prou grans com per destruir planetes. No obstant això, ell i la resta de la Patrulla Galàctica no són rival per al tirà Freezer, que va derrotar-los amb tanta facilitat que el tirà va convertir-se en tabú dins la patrulla galàctica.[1]

HistòriaEdit

JiyaEdit

Tot i que no fa una aparició física, és esmentat per en Jiya i diu que portava nou anys dormint en aquella època. Poc després de que en Jiya envia el seu informe sobre les lluites de la Terra contra el fals informe que va enviar l'Steth, el rei està despert i destrueix l'asteroide gegant que hauria destruït el planeta.

Jaco el Patruller GalàcticEdit

En assabentar-se de la notícia que un Saiyan del Planeta Vegeta es dirigia a la Terra, el rei va ordenar al membre de la patrulla Galàctica Jaco que hi anés a investigar i a prevenir l'amenaça.

Bola de Drac SúperEdit

Saga d'en ChampaEdit

Article Principal: Saga d'en Champa

El Rei Galactic és portat juntament amb en Jaco en el torneig al planeta sense nom. Se sent frustrat que ningú li presti atenció a ell, ja que és el rei de la galàxia. S'assabenta per en Jaco que tothom dels presents ha conegut éssers amb posicions més elevades que ell, com el Kaito o el Déu de la Destrucció Bills.

ReferènciesEdit

  1. Bola de Drac Volum "F", 2015