FANDOM

Súper Atac d'en Kaito
En Goku fent el Súper Atac d'en Kaito
超界王拳/スーパー界王拳
Chou Kaio-ken/Supa Kaio-ken
Debut "La lluita per la victòria"
Aparicions Bola de Drac Z
Inventor Goku
Usuaris Goku
Tipus Augment d'Energia
Color     
Tècniques semblants
  • Superguerrer
  • Atac d'en Kaito
  • El Súper Atac d'en Kaito (超界王拳 o スーパー界王拳, Chou Kaio-ken o Supa Kaio-ken; lit. Súper Cop de Puny del Rei del Món) és combinació entre la transformació de Superguerrer i la tècnica de l'Atac d'en Kaito.

    ContextEdit

    Goku ataca Paikuhan amb Súper Atac Kaito.png

    En Goku ataca en Paikuhan amb la tècnica

    En Goku utilitza aquesta tècnica a la final del Torneig de l'Altre Món contra en Paikuhan. Fent servir l'Atac d'en Kaito mentre està transformat en superguerrer, en Goku obté un augment de poder massiu. D'un sol cop de puny, en Goku envia volant cap a una lluna que orbitava a prop de l'estadi del torneig al seu rival. Llavors, torna a la seva forma normal de superguerrer.

    En Goku mai torna a fer servir aquesta tècnica, ja que només va aparèixer en un episodi no-canònic de l'anime, tot i que també podria ser a causa de que la tècnica comporta un risc massa alt a l'utilitzar-lo quan s'està viu (en Goku era mort en aquell moment i va quedar molt esgotat després de fer-la servir durant un segons).

    Aparició a VideojocsEdit

    Al videojoc Bola de Drac Z Collectible Card Game, en Goku pot utilitzar l'Atac d'en Kaito en combinació amb qualsevol de les formes de superguerrer que apareixen: Superguerrer, Superguerrer de nivell 2, Superguerrer de nivell 3 i Superguerrer de nivell 4.

    Més wikis de Wikia.

    Wiki aleatori