Fandom

Bola de Drac Wiki

Súper Evolució

1.852pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Súper Evolució
La forma final d'en Cooler
Noms
alternatius
  • Cinquena Forma
  • Quarta Transformació[1]
  • Veritable Forma Final
  • Debut Bola de Drac Z: Els Rivals Més Forts
    Aparicions Bola de Drac Z
    Usuaris
  • Cooler/Cooler del Futur
  • Freezer[2]
  • Membres de la Patrulla del Temps de la raça d'en Freezer[3]
  • Percel[3]
  • Tipus Transformació
    Tècniques semblants
  • Superguerrer
  • Súper Namek
  • Màxim Poder de la Raça d'Hera
  • La Súper Evolució[4] és una transformació que poden aconseguir els membres de la Raça d'en Freezer. Aquesta forma permet a l'usuari anar més enllà de les seves veritables formes.

    AparençaEdit

    Quan en Cooler utilitza aquesta forma creix en alçada, guanyar quatre banyes al cap, els seus ulls es tornen completament vermells i també té una espècie de màscara lliscant sobre la seva boca. La transformació fa que li creixin unes punxes als braços i les cames. Els membres de la raça d'en Freezer membres de la Patrulla del Temps que tenen la forma a Xenoverse són similars.

    Ús i PoderEdit

    Cooler, A-19 i altres GT.png

    En Cooler en la forma de Súper Evolució a GT

    En Cooler utilitza la transformació després de ser derrotat per en Goku a Bola de Drac Z: Els Rivals Més Forts. En aquesta forma en Cooler supera fàcilment al Saiyan, fins i tot quan utilitza l'Atac d'en Kaito. No obstant, és derrotat ràpidament per en Goku superguerrer. En Cooler també apareix breument en aquesta forma quan s'escapa de l'infern a Bola de Drac GT, tot i que resulta no ser rival per a qualsevol dels Guerrers Z i és enviat de tornada a l'infern.

    En Freezer guanya aquesta transformació només al joc de PSP Bola de Drac Z: Shin Budokai - Another Road, on l'obté al mode arcade d'en Cooler en algun moment després de la batalla entre els dos germans. Tot i que mai es veu la transformació, és esmentat per en Cooler que pot fer-ho.

    Aparició a VideojocsEdit

    Super Evolució Xenoverse.png

    Un membre amb la transformació a Xenoverse

    En Cooler té aquesta forma en la majoria dels videojocs on apareix. En Freezer arriba a la forma a la història d'en Cooler a Shin Budokai - Another Road, però no es mostra.

    Els personatges personalitzats de la raça d'en Freezer a Bola de Drac: Xenoverse poden ser personalitzats per assemblar-se a la Súper Evolució. El personatge no jugable de la raça d'en Freezer Percel apareix en aquesta forma.

    ReferènciesEdit

    1. Daizenshuu 7, 1996
    2. Bola de Drac Z: Shin Budokai - Another Road, 2007
    3. 3,0 3,1 A Bola de Drac: Xenoverse els personatges de la raça d'en Freezer poden tenir l'aparença de la forma de la Súper Evolució
    4. Daizenshuu 6, 1995

    Més wikis de Wikia.

    Wiki aleatori