FANDOM

Saga d'en Babidi
Babidi
Informació
Capítols:
Volums:
Temporada: Logo BDZ.i Logo BDZ Kai
Pertany a: Arc d'en Buu
Episodis:
  • Episodi 220 a 231 (Z)
  • Episodi 108 a 115 (Kai)
  • Any estrena
    a Japó:
  • 1994 (Z)
  • 2014 (Kai)
  • Any estrena
    a Catalunya:
    Cronologia de les Sagues
    Anterior Següent

    La Saga d'en Babidí és la tercera saga de l'Arc d'en Buu

    ResumEdit

    Entrant a la nau d'en BabidiEdit

    Yamu i Spopovitx dónen energia a Babidí

    Els dos sequaços donen l'energia robada al seu amo

    En Gohan i en Kibito, després de separar-se de la Videl, atrapen al grup del Déu Neptú, que ha informat en Goku i companyia de què està passant. Quan arriben fins a la nau, veuen com els dos subordinats són executats després d'entregar l'energia d'en Gohan. En Dabra els veu i ràpidament mata en Kibito i transforma en pedra en Krilin i en Cor Petit. El Déu Neptú informa de que, si volen tornar-los a la normalitat, hauran de eliminar en Dabra, per això entren a la nau.
    Goku vs Yakon

    En Goku lluitant contra en Yakon

    En Babidí però no vol que arribin fins a l'últim nivell, per això els envia subordinats seus, per derrotar-los i prendre'ls l'energia. Al primer nivell, l'enviat és en Pui Pui, però és eliminat amb molta facilitat per en Vegeta. Al segon nivell, en Goku s'enfronta a en Yakon, i també el derrota fàcilment.

    La final del Torneig MundialEdit

    Emmascarat vs A-18

    L'Emmascarat contra l'A-18

    Mentrestant, a l'Estadi del Torneig Mundial, tothom està sorprès de que alguns lluitadors hagin marxat junts. El públic vol veure combats i finalment en Satan proposa fer un combat de tots contra tots i l'últim que quedi en peus serà el guanyador. En Jewel i en Kiela ràpidament són eliminats, mentre que en Satan és ignorat i comença un espectacular combat entre l'Emmascarat i l'A-18. Finalment, l'androide descobreix que l'Emmascarat no és altre que en Goten i en Trunks enfilats l'un sobre l'altre. Quan són descoberts, queden desqualificats automàticament i fugen. Es troben a la Videl i aquesta els explica on són en Gohan i els altres, de manera que decideixen anar-hi ells també.

    Llavors, el combat final és entre l'A-18 contra el Sr Satan. Per tal de que en Satan no perdi la seva popularitat, l'androide exigeix a l'home 20 milions de zenis per deixar-se guanyar. En Satan accepta i queda d'aquesta manera campió del Torneig Mundial.

    El retorn del Guerrer de la DestruccióEdit

    Vegeta destrossa estadi

    En Vegeta destrossant l'estadi

    A la nau d'en Babidi, en Dabra s'ofereix per ser l'oponent del tercer nivell i s'enfronta a en Gohan. A mig combat però, el rei dels dimonis abandona el combat per anar a informar al seu amo d'un fet que ha descobert: En Vegeta té odi al cor i per aquest motiu, en Babidí serà capaç de dominar-lo amb la seva màgia. El bruixot així ho fa i en Vegeta passa a les seves ordres, tot i que no queda subjugat del tot. Llavors, en Vegeta, havent-se tornat més fort per la màgia d'en Babidí, decideix enfrontar-se a en Son Goku, ja que vol la revenja del seu primer combat.

    Ou Buu

    En Buu a punt de sortir de la bola

    Al final, en Goku hi accedeix i van a un lloc desèrtic a lluitar. Tots dos es transformen en Superguerrer de Fase 2 i comencen un combat d'alt nivell. Però l'energia alliberada pels dos superguerrers alimenta al monstre Buu fins que, quan l'energia arriba al màxim, l'encanteri de l'ou es trenca i en Buu és a punt de ressuscitar.

    NavegacióEdit

    Més wikis de Wikia.

    Wiki aleatori