Fandom

Bola de Drac Wiki

Saga d'en Cèl·lula Perfecte

1.852pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Saga d'en Cèl·lula Perfecte
En Cèl·lula Perfecte
Informació
Capítols:
Volums:
Temporada: Bola de Drac Z.i Logo BDZ Kai.png
Pertany a: Arc d'en Cèl·lula
Episodis: Episodi 153 a 165 (Z)
Episodi 76 a 82 (Kai)
Any estrena
a Japó:
• 1992 (BDZ)
• 2010 (Kai)
Any estrena
a Catalunya:
Cronologia de les Sagues
Anterior Següent

La Saga d'en Cèl·lula Perfecte és la tercera saga de l'Arc d'en Cèl·lula.

ResumEdit

La fugida dels AndroidesEdit

Cèl·lula impacte Shin Kikoho.png

En Cèl·lula rebent els atacs d'en Ten Shin Han

Per tal d'evitar que en Cèl·lula persegueixi a l'A-16 i l'A-18, en Ten Shin Han no para d'utilitzar el Canó d'Energia Mortal per intentar aturar en Cèl·lula.

Quan l'humà es queda sense energia i l'androide es disposa a acabar amb ell, apareix en Goku amb el canvi de lloc instantani i li diu que si s'espera un sol dia acabarà amb ell. Llavors, en Goku s'enduu en Ten i en Cor Petit cap al Palau de Déu, on els curen amb mongetes màgiques.

Trunks Futur surt de Sala.jpg

En Trunks sortint de la Sala

En aquells moments, en Krilin es troba la Bulma, que li dóna el comandament per desactivar els androides, però l'adverteix que només podrà fer-ho des de una distància de deu metres. El noi li diu que els altres són al Palau de Déu i ella va cap allà. Poc després, en Vegeta i en Trunks del Futur surten de la Sala de l'Esperit del Temps.

En Trunks explica a en Goku que el seu pare va sobrepassar els límits d'un superguerrer ràpidament, però que com que no n'estava satisfet va seguir entrenant-se. Llavors arriba la Bulma i dóna armadures com les dels Saiyans per a tots, excepte en Cor Petit i en Ten Shin Han que rebutgen utilitzar-ne.

Cèl·lula destrueix illes.png

En Cèl·lula destruint les illes

Immediatament en Vegeta es dirigeix cap on hi ha en Cèl·lula. Abans de marxar, en Goku dóna dues mongetes màgiques a en Trunks per precaució. Llavors ell també marxa i en Goku i en Gohan entren dins la sala. Lluny d'allà, en Cèl·lula segueix buscant l'A-18 i com que l'androide no apareix, comença a destruir diverses illes Tropicals, però aquesta segueix sense aparèixer.

El superpoderós VegetaEdit

SuperVegeta ataca Cèl·lula.png

En Vegeta ataca en Cèl·lula

Quan només queda una illa per destruir, en Vegeta arriba fins al bio-androide. L'A-18, que el veu, proposa a l'A-16 de fugir, però aquest li diu que s'esperi a que comencin a lluitar. Llavors, en Vegeta comença a acumular energia sense parar i mica en mica els músculs se li van fent més grossos i definits, revelant una nova forma de superguerrer. Llavors, el Saiyan es llança a l'atac i dóna un potent cop de puny a l'estómac del seu enemic, que sorprèn a l'A-16 i l'A-18.

Mentrestant, a la Sala de l'Esperit del Temps, en Goku aconsegueix transformar en Gohan en superguerrer, però aquest encara no és capaç de mantenir la transformació gaire temps.

Al combat entre en Cèl·lula i en Vegeta, el Saiyan està apallissant al bio-androide, que maleeix al seu rival i li diu que si tant sols pogués absorbir l'A-18, seria capaç de donar-li un combat digne al príncep dels guerrers. Tot això succeeix mentre en Krilin busca i troba l'A-18 per desactivar-la.

Cèl·lula troba A-18.jpg

En Cèl·lula localitza l'A-18

En Vegeta està decebut pel nivell del seu rival i se sent temptat de tenir un rival digne, de manera que accedeix a que el bio-androide busqui a l'A-18 i l'absorbeixi, malgrat l'oposició d'en Trunks. Prop d'allà, en Krilin dubta si desactivar l'A-18, ja que recorda el petó que li va fer i se n'ha enamorat. Finalment, decideix destruir el comandament de desactivació i suplica a l'androide que fugi, però és massa tard, en Cèl·lula ja la ha localitzat.

A-18 absorvida.png

L'A-18 sent absorbida

En Trunks intenta impedir que en Cèl·lula arribi fins a l'androide, però és atacat pel seu pare. Sense cap més remei, en Trunks ataca en Vegeta i vola ràpidament darrere en Cèl·lula, que aprofitant la confusió ha anat fins on hi ha l'A-18. En Krilin i l'A-16 intenten aturar al bio-androide, però aquest executa la Mossegada del Sol, enlluerna a tothom i absorbeix l'A-18, assolint la seva forma perfecte.

A la Sala de l'Esperit del Temps, en Gohan finalment aconsegueix amb molt d'esforç transformar-se en superguerrer i comença a entrenar en aquesta forma amb el seu pare

En Trunks del Futur, l'última esperançaEdit

A les illes Tropicals, en Krilin pensa que tot allò ha passat per culpa seva i decideix enfrontar-se a en Cèl·lula, però aquest gairebé el mata d'una puntada de peu. Per sort, en Trunks li dóna una mongeta màgica a temps.

Vegeta carrega Final Flash.jpg

En Vegeta carregant el Final Flash

En Vegeta es llança a l'atac mentre en Cèl·lula només es defensa, però en Krilin i l'A-16 saben que l'androide és molt més fort que el superguerrer. Tot i els molts cops que en Vegeta propina al seu rival, no és capaç de fer-li res. A més, en Trunks es nega a intervenir per no ferir l'orgull del seu pare si s'assabenta que ell és més fort.

Sense cap més opció, en Vegeta s'enlaira i comença a acumular molta energia a les seves mans, mentre provoca en Cèl·lula dient que si és tan perfecte rebi de ple aquell atac. L'androide hi accedeix i quan el té carregat en Vegeta llança la seva tècnica més poderosa, el Final Flash, amb el qual aconsegueix destruir la part dreta del cos de l'androide. No obstant, gràcies als gens d'en Cor Petit en Cèl·lula es regenera i derrota en Vegeta.

Cèl·lula vs Trunks.jpg

Ultra Trunks vs Cèl·lula Perfecte

Aprofitant el moment en què el seu pare s'ha quedat inconscient, en Trunks comença a concentrar energia, els seus músculs es tornen increïblement grossos i el seu poder augmenta enormement. Llavors va a enfrontar-se a en Cèl·lula, després de dir-li a en Krilin que quan pugui s'emporti al seu pare i li doni l'última mongeta màgica que li queda.

El Saiyan i l'androide comencen a lluitar mentre en Krilin s'emporta en Vegeta a una illa pròxima. El combat es desenvolupa amb molta força, però en Cèl·lula diu al seu rival que no serà capaç de guanyar-lo per molt que ho intenti, ja que tot i que és més fort que el propi Cèl·lula, amb tanta massa muscular perd velocitat i reflexes, a més de que es cansa més fàcilment, així que no li serveix de res ser més fort si no el pot tocar.

Goku i Gohan entrenen a Sala.jpg

En Goku i en Gohan entrenant-se

A la Sala de l'Esperit del Temps, en Goku aconsegueix assolir la mateixa transformació que en Trunks, però s'adona dels inconvenients que en Cèl·lula havia dit a en Trunks, de manera que decideix que ell i en Gohan s'entrenaran en la seva forma bàsica de superguerrer i que la mantindran tot el dia excepte per dormir.

Al combat, en Trunks deixa de lluitar veient que no pot fer res i li diu al seu rival que el mati. El bio-androide li demana què està fent en Goku i en Trunks li diu que s'està entrenant per derrotar-lo. També li demana si amb més dies aconseguiran ser més forts i en Trunks respon que sí i, per aquest motiu, en Cèl·lula decideix celebrar un torneig d'arts marcials on ell serà l'únic rival i qualsevol persona podrà participar-hi: els Jocs d'en Cèl·lula.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori