Fandom

Bola de Drac Wiki

Saga d'en Raditz

1.851pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Saga d'en Raditz
En Goku i en Cor Petit contra en Raditz
Informació
Capítols:
Volums:
Temporada: Bola de Drac Z
Pertany a: Arc dels Saiyans
Episodis: De l'Episodi 1 al 4
Any estrena
a Japó:
1989
Any estrena
a Catalunya:
Cronologia de les Sagues
Anterior Següent

La Saga d'en Raditz és la primera part de l'Arc dels Saiyans i és situada entre els episodis 1 i 5 de Bola de Drac Z.

ResumEdit

El Visitant de l'Espai: Origens revelatsEdit

Goku i Gohan petit.jpg

En Goku i en Gohan

Cinc anys després del combat contra en Cor Petit Jr., en Goku s'ha casat amb la Xixi i ha tingut un fill, en Son Gohan. Un dia, en Goku decideix anar a la kame House, a presentar el seu fill als seus amics, en Krilin, la Bulma i el Follet Tortuga.

En un altre lloc, un guerrer misteriós, provinent de l'espai, arriba a la Terra amb una càpsula espacial, buscant a un tal "Kakarot". Amb el seu rastrejador troba una energia, la d'en Cor Petit però no és ell a qui busca. Llavors, detecta una altra força i va cap allà. Quan en Goku arriba a la Kame House, deixa a tothom sorprès al presentar-los el seu fill. Llavors, el guerrer misteriós arriba, dient que perfi ha trobat en Kakarot, és a dir, en Goku.

Raditz i Gohan.png

En Raditz enduent-se en Gohan

Diu que ell és en Raditz, que tots dos són membres de raça Saiyan i que és el seu germà. A més, també li diu que la missió original d'en Goku era acabar amb tots els seus habitants. El Follet Tortuga explica que, quan l'avi d'en Goku el va trobar, ell era molt agressiu, fins que un dia va caure per un penya-segat, es va donar un fort al cap i llavors va passar a ser molt amable i servicial.

En Raditz li diu que ara això no importa i que s'ha d'unir a ell com a membre de la mateixa raça. En Goku s'hi nega, de manera que en Raditz segresta en Gohan i li diu a en Goku que si el vol tornar a veure li dugui 100 cadavers en 24 hores. El guerrer marxa i en Cor Petit apareix i s'ofereix a ajudar en Goku a derrotar a en Raditz, ja que no suporta que l'hagin humiliat. Tots dos van a lluitar contra en Raditz, però és massa fort per ells dos.

Dos rivals units en front comúEdit

Goku i Cor Petit vs Raditz.jpg

En Raditz contra en Cor Petit i en Goku

Tot i així, en Goku i en Cor Petit no es rendeixen i ataquen al seu rival. Al final, en Goku aconsegueix agafar en Raditz pel seu punt feble, la cua. Aquest cau a terra sense forces, però aconsegueix enganyar al seu germà i el deixa anar, llavors l'ataca i comença a donar-li puntades a les costelles. En Gohan, que estava tancat a la càpsula espacial d'en Raditz, sent els crits del seu pare i comença a enrabiar-se, alliberant molt poder, suficient per trencar la càpsula i atacar en Raditz amb un cop de cap al pit.
Mort Goku i Raditz.png

La mort dels dos germans

Veient que no hi ha altra opció, en Goku agafa al seu germà per l'esquena i en Cor Petit dispara un Makankōsappō que travessa als dos germans. En Raditz riu perquè ha ha agut de matar al eu company, però en Cor Petit diu que ja el reviuran amb les boles de Drac. En Raditz, fent servir el seu rastrejador, envia aquesta informació als seus dos companys. Diu el què ha fet a en Cor Petit i l'informa de que els dos Saiyans arribaran a la Terra en el termini d'un any. Enfadat, en Cor Petit remata el seu rival.

Poc després, la Bulma, en Krilin i el Follet Tortuga arriben i presèncien la mort d'en Goku. A més, veien el potencial del nen, en Cor Petit s'endú en Gohan per entrenar-lo tot un any, abans no arribin els dos Guerrers de l'Espai.

NavegacióEdit

Saga d'en Raditz
Apareix un mini Son Goku. Sóc en Son Gohan! · El guerrer més poderós de tots els temps és el germà del Son Goku! · Aquí el tenim! Aquest és l'equip més fort de la Terra! · L'as a la màniga d'en Cor Petit! En Son Gohan és un ploramiques! · En Son Goku mor! Només queda una oportunitat!

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori