Fandom

Bola de Drac Wiki

Saga del Capità Gineu

1.852pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Saga del Capità Gineu
Les Forces Especials
Informació
Capítols:
Volums:
Temporada: Bola de Drac Z.i Logo BDZ Kai.png
Pertany a: Arc d'en Freezer
Episodis: Episodi 68 a 74 (Z)
Episodi 32 a 35 (Kai)
Any estrena
a Japó:
1990
Any estrena
a Catalunya:
Cronologia de les Sagues
Anterior Següent
La Saga del Capità Gineu és la segona saga de l'Arc d'en Freezer.

ResumEdit

En Jeice ha anat a buscar al seu capità i tornen per enfrontar-se a en Goku. En Gineu i en Goku comencen molt igualats, però aviat en Goku comença a superar-lo. Mentrestant, en Dende és enviat a dir la contrassenya de les boles de Drac a en krilin i en Gohan i, poc després, en Freezer arriba a la casa del Venerable Ancià perquè li dongui la contrassenya. En Nail però, surt a fer-li front per guanyar temps perquè en Dende pugui arribar fins a la seva destinació.

Al combat entre en Goku i en Gineu, aquest útilm es fereix i llança un raig per la boca cap al seu rival, cosa que fa que s'intercanviin els cossos. Llavors, el capità i en Jeice van fins a la nau d'en Freezer, on descobreixen que en Gohan i en Krilin han trobat les boles de Drac que els homes del tirà havien amagat. Quan arriba en Goku, s'assabenten de què ha passat i comencen a atacar en Gineu. Llavors, arriba en Vegeta i mata en Jeice. Llavors, s'enfronta a en Gineu i, quan aquest intenta canviar-li el cos, en Goku s'interposa i tothom torna al seu cos original. El capità intenta intercanviar de nou el cos amb en Vegeta, però en Goku llança una granota, fent que s'intercanvii el cos amb ella.

Com que en Goku està ferit, en Vegeta el duu fins a la nau d'en Freezer on el posa dins d'una màquina per curar-lo. A més dóna armadures a en Krilin i en Gohan. Mentrestant, en Nail ja ha dit a en Freezer que està guanyant temps per en Dende i el tirà marxa enfurismat, deixant al seu rival moribund. Mentrestant, en Krilin es dirigeix cap a casa del Venerable Ancià perquè li digui la contrassenya, però pel camí es troba en Dende. Llavors, aprofitant que en Vegeta dorm, s'emporten les boles de Drac juntament amb en Gohan i invoquen en Porunga.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori