FANDOM

Saga del Casament
Casament
Informació
Capítols:
Volums:
Temporada: Bola de 4 estrelles
Pertany a: Arc del 23è Torneig Mundial d'Arts Marcials
Episodis: De l'Episodi 149 al 153
Any estrena
a Japó:
1989
Any estrena
a Catalunya:
Cronologia de les Sagues
Anterior Següent
La Saga del Casament és la última Sub-saga de la Arc del 23è Torneig Mundial d'Arts Marcials i de Bola de Drac. Aquesta saga és un afegit de l'anime que no consta al manga i explica les aventures d'en Goku i la Xixi abans del seu casament.

ResumEdit

En Goku i la Xixi van fins al Mont Frypan per tal de celebrar el seu casament. Quan ja gairebé és tot a punt, el castell entra en flames. Desesperat per salvar el vestit de la núvia, l'Ox-Satan queda atrapat a dins del castell. En Goku i la Xixi van a veure al Follet Tortuga, que els diu que per apagar el foc poden fer servir el Menjafoc o el Ventall Màgic. Al final, després de trobar-se amb en Pilaf i derrotar-lo, troben una velleta que té el ventall màgic. Tornen al castell i en Goku el fa servir, però no són capaços d'apagar el foc. Llavors, van a veure a la Baba, que els revel·la que les flames són causades per un forat que hi ha al forn sagrat.

En Goku i la Xixi van fins a la Muntanya dels Cinc Elements, la frontera entre els món dels morts i dels vius, on hi ha l'Anin, la guardiana del foc i en Son Gohan, que és el seu ajudant. Al final, gràcies als objectes que han anat recollint casualment de les seves aventures (closca d'ou d'un Menjafoc i mel), en Goku aconsegueix reparar la fuita del forn, corrent el risc de morir cremat, però aconsegueix sortir-se'n, fent que el foc s'aturi i el pare de la Xixi es pugui salvar. Finalment, en Goku i la Xixi es casen.

NavegacióEdit

Saga del Casament
"El vestit de núvia" · "El Menjafoc" · "La Xixi treballa fort per ser una bona esposa" · "La Muntanya dels Cinc Elements" · "A les flames de l'infern"

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori