Fandom

Bola de Drac Wiki

Saga del Gran Torneig Mundial

1.851pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Saga del Gran Torneig Mundial
Videl vs spopovich.jpg
Informació
Capítols:
Volums:
Temporada: Bola de Drac Z.i Logo BDZ Kai.png
Pertany a: Arc d'en Buu
Episodis:
  • Episodi 210 a 219 (Z)
  • Episodi 103 a 107 (Kai)
  • Any estrena
    a Japó:
  • 1993 (Z)
  • 2014 (Kai)
  • Any estrena
    a Catalunya:
    Cronologia de les Sagues
    Anterior Següent

    La Saga del Gran Torneig Mundial és la segona saga de l'Arc d'en Buu

    ResumEdit

    El 25è Torneig Mundial de les Arts MarcialsEdit

    Goten, comentarista i Trunks.jpg

    Els finalistes, Goten i Trunks

    Comença el campionat infantil, on en Goten i en Trunks participen. Quan miren els combats de la divisió infantil, a la Bulma i a la Xixi els cau la baba amb els seus fills, mentre que en Goku n'està molt orgullós. A la final, s'enfronten en Goten contra en Trunks. En Goku es sorprèn de que els dos nois puguin transformar-se en superguerrer. Al final, el vencedor és en Trunks.

    Poc abans del Torneig d'Adults, en Goku i companyia es troben dos personatges extranys, en Shin i en Kibito, que no són d'aquell món i són rivals poderosos. Quan es fan els aparellaments mitjançant l'extracció de boles, queden de la següent manera:

    1. Krilin vs 2. Punta
    3. Shin vs 4. Cor Petit
    5. Videl vs 6. Spopovich
    7. Kibito vs 8. El Gran Guerrer del Vent
    9. A-18 vs 10. Sr. Satan
    11. Son Goku vs 12. Vegeta
    13. Encaputxat vs 14. Kiela
    15. Yamu vs 16. Jewel

    Videl vs Spopovich.png

    La Videl contra l'Spopovich

    S'inicien els combats i en Krilin derrota facilment al seu rival. Llavors, quan arriba el torn d'en Cor Petit, el comentarista li diu que aquest cop no destrossi el ring, tal com va fer en una edició passada. Quan comença el combat, el namekià està molt nerviós extranyament i al final abandona el seu combat perquè sospita qui és el seu rival. Ell pensa que és el Gran Rei, però queda en xoc quan s'assabenta que és el Déu Neptú, déu de déus. Mentrestant, la Videl lluita contra l'Spopovich, un home que sembla immortal i que ha canviat molt d'ençà l'ultim torneig. Quan la noia és a punt de ser assassinada, el company de l'home, en Yamu, li diu que s'aturi i la fa fora del ring. Llavors, en Goku va a buscar mongetes màgiques i la curen.

    L'Atac contra en GohanEdit

    Yamu i Spopovich roben energia a Gohan.jpg

    L'atac contra en Gohan

    Al pròxim combat, en Kibito demana a en Gohan que es transformi en superguerrer. En Cor Petit li diu que ho faci i llavors, en Shin l'immobilitza amb telequinèsi i demana a la resta de guerrers que no hi intervinguin. En aquell moment, en Yamu i l'Spopovich roben l'energia a en Gohan amb un extrany aparell i a continuació fugen. En Goku, que demana explicacions sobre el què ha passat, decideix seguir amb el Déu Neptú a aquells dos homes i amb ells hi van en Cor Petit, en Krilin i en Vegeta. En Kibito llavors cura en Gohan i segueixen als altres. La Videl també insisteix en anar-hi.

    NavegacióEdit

    Més wikis de Wikia.

    Wiki aleatori