Fandom

Bola de Drac Wiki

Saga del Preludi del Gran Torneig

1.852pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Saga del Preludi del Gran Torneig
Informació
Capítols:
Volums:
Temporada: Bola de Drac
Pertany a: Arc del 23è Torneig Mundial d'Arts Marcials
Episodis: De l'Episodi 123 al 132
Any estrena
a Japó:
Any estrena
a Catalunya:
Cronologia de les Sagues
Anterior Següent
La Saga del Preludi del Gran Torneig és la primera part de l'Arc del 23è Torneig Mundial d'Arts Marcials i és situada entre els episodis 123 i 132 de Bola de Drac.

ResumEdit

Després d'haver derrotat en Satanàs Cor Petit, en Karin li dona mongetes màgiques a en Goku perque es recuperi i li proposa d'anar a veure a Déu, que viu en un temple que hi ha més amunt del seu. Quan en Son Goku hi arriba, fent servir el bastó màgic, que és l'enllaç entre els dos temples, es troba al Senyor Popo, el servent del Totpoderós, que li diu que l'ha de vèncer si vol veure a Déu.

Però tot i que en Goku no aconsegueix derrotar al senyor Popo, Déu el vol veure. En Goku descobreix que és molt semblant a en Satanàs Cor Petit, i Déu li explica que originàriament eren un sol ésser i que es van separar. Ell és la part bona i en Satanàs és la dolenta. El Tot poderós sap que en Cor Petit Jr. (que va néixer de l'ou que va expulsar a l'últim moment en Satanàs Cor Petit), buscarà en Goku per matar-lo. Per això li demana al noi que es quedi allà per entrenar-se durant tres anys, per llavors poder derrotar-lo. En Son Goku accepta i Déu ressuscita a en Shenron, de manera que els que van morir ara poden ser ressuscitats amb les Boles de Drac.

NavegacióEdit

Saga del Preludi del Gran Torneig
A la recerca del Bastó Màgic · El temple als núvols · Déu apareix · La resurrecció del Drac · Més ràpid que el llamp · En Son Goku aprèn a pescar · Més enllà del temps · L'aprenentatge · Cadascú busca el seu objectiu · La còlera del Déu de la Muntanya

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori