Fandom

Bola de Drac Wiki

Senglar Alat

1.851pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Senglar Alat
El senglar Alat
Informació
Altres
noms
Inoshikacho
Raça Part senglar-papallona-cérvol
Primera aparició "El senglar alat"
Apareix a Bola de Drac
Família Mestre Shen (antic propietari)
El Senglar Alat (イノシカチョウ, Inoshikachō) és un monstre que terroritzava els pobles. Apareix a l'episodi de farciment "El senglar alat" .

AparençaEdit

El senglar alat és una barreja entre papallona, cérvol i senglar, de color rosa lilós.

Habilitats i PodersEdit

El senglar alat és bastant poderós, ja que va ajudar a entrenar en Goku al ser més fort que ell, fins que el noi el va sobrepassar. A pesar de tenir ales no és capaç de volar, però és força ràpid i pot donar cops potents amb els ullals.

HistòriaEdit

Senglar Alat petit.png

El Senglar Alat de petit amb en Roshi i en Shen

El Senglar Alat va ser trobat i cuidat pel Mestre Shen, fins que va esdevenir massa gran i agressiu.

El senglar alat va ser derrotat per primera vegada per dos nois, però en Goku va descobrir que era una farsa i que els tres treballaven junts: El senglar alat atacava un poble i llavors els dos nois el "derrotaven" i rebien l'agraïment del poble i una recompensa.

Goku vs Senglar Alat.png

El senglar ajuda a entrenar en Goku

En Goku els delata la segona vegada que ho intenten, fent-li pessigolles a l'animal per demostrar que no està mort. Quan un dels nois decideix cremar el "cadàver" de l'animal per demostrar que tot és una conxorxa d'en Goku, aquest últim el salva ja que l'animal estava lligat. En agraïment, el Senglar Alat el protegeix dels vilatans que s'havien cregut al noi.

Finalment, la veritat es descobreix i una noia cura l'animal. Llavors, aquest s'ofereix a entrenar en Goku i un cop el noi marxa, es queda al poble per ajudar a sembrar la terra.

TriviaEdit

  • El nom original del senglar Alat, InoShikaCho, és la combinació dels mots japonesos Ino (Senglar) Shika (Cérvol) i Cho (Papallona), els animals dels quals té característiques l'animal.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori