Fandom

Bola de Drac Wiki

Son Para

1.851pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Son Para
En Son Para
Informació
Sexe Sexe Masculí Masculí
Primera aparició "Han robat la bola! En Goku cau en un parany"
Apareix a Logo BDGT.png
Ocupació Mercenari
Afiliació Culte del Déu Luud
Família
  • Bon Para (germà)
  • Don Para (germà)
  • Doblatge japonès Bin Shimada
    En Son Para (ソンパラ, Sonpara) o Son Parà és un dels Germans Para Para, juntament amb en Bon Para i en Don Para.

    AparençaEdit

    És un home baixet, grassonet i de pell blava. Té el cap allargat i els ulls vermells. Va vestit amb una granota vermella, que li cobreix el cap. Duu una armadura que fa llum. A sota de l'armadura duu una samarreta de tirants de color rosa i porta canelleres i un cinturó daurats.

    PersonalitatEdit

    És força ingenu i segueix les ordres del seu germà Bon Para. També és força poruc, ja que es va espantar al veure els Mumes i quan el Déu Luud va convertir-lo en nina.

    Habilitats i PodersEdit

    Ball Para Para.png

    Els germans Para Para ballant

    No és gaire fort fisicament però gràcies a la seva armadura, i juntament amb les dels seus germans, és capaç de fer ballar fins a l'esgotament màxim als seus rivals, moment que aprofita per atacar-los. Té habilitats telepàtiques, ja que va comunicar-se amb en Goku d'aquesta manera alhora de derrotar en Luud.

    HistòriaEdit

    Saga de les Boles de Drac de l'Estrella NegraEdit

    Després de que en Goku, la Pan, en Giru i en Trunks aconsegueixin la bola de drac de sis estrelles al Planeta Gelbo, en Bon Para els la roba i fuig amb els seus germans. Els terrícoles els persegueixen, però són conduïts a l'asteroide Beehay, on habiten els Mumes.[1]

    Germans Para nines.png

    Els Germans Para Para convertits en nines

    Després d'anar al Planeta Luud, el cardenal Mutchy Mutchy els diu que els Saiyans encara tenen una altra bola de drac, de manera que tornen a l'asteroide a buscar-la. Es troben als terrícoles i amb les armadures els fan ballar, però "gràcies" als Mumes perden el control dels terrícoles per accident la Pan va amb la seva nau espacial fins al Planeta Luud. En Goku i en Trunks obliguen als germans a revel·lar on ha anat la nau i per accident aquests ho rebel·len. Llavors, tots van cap al planeta a rescatar la Pan.

    Després de la derrota a mans d'en Trunks, en Son Para juntament amb els seus germans són convertits en nines i absorbits dins del cos d'en Luud.[2] Llavors ell i els seus germans, des de dins de la màquina mutant, ajuden en Goku i la Pan a sincronitzar-se per atacar alhora des de dins i des de fora el punt feble de la màquina mutant i destrossar-la.[3]

    Saga dels Dracs MalignesEdit

    Germans Para Bola Genki.png

    Els Germans para Para contribuint a la Bola Genki

    En Son Para no apareix a la sèrie fins la Saga dels Dracs Malignes, al final de Bola de Drac GT, on respon a la súplica d'en Goku de donar energia per a la Bola Genki Universal per acabar amb l'Omega Shenron. Ell, juntament amb els seus germans i membres del Culte del Déu Luud aixequen els braços cap al cel i donen la seva energia.[4]

    ReferènciesEdit

    1. Bola de Drac GT - Episodi 9, Han robat la bola! En Goku cau en un parany
    2. Bola de Drac GT - Episodi 11, Maledicció de Luud! La Pan convertida en una nina
    3. Bola de Drac GT - Episodi 14, La sincronia perfecta: l'estratègia contra en Luud
    4. Bola de Drac GT - Episodi 63, Un victòria meravellosa! En Son Goku salva l'univers

    Més wikis de Wikia.

    Wiki aleatori