FANDOM

Tècniques de suport
Telequinèsi ChaosMulti forma Ten Shin Han
Noms
alternatius
Habilitats de Suport
Debut Bola de Drac
Aparicions Bola de 4 estrelles, Logo BDZ, Logo BDGT i Logo BDZ Kai
Usuaris Múltiples Usuaris
LesTècniques de suport són tècniques que apareixen al llarg de tot Bola de Drac, que es fan servir per ajudar als usuaris o als seus companys en la lluita. Hi ha molts tipus de tècniques de suport, tot i així, algunes són més destacables que altres.

ResumEdit

Un exemple clar de tècnica de suport seria la Telequinèsi, utilitzada entre d'altres per en Chaos i el General Blue. Apareix per primer cop a Bola de Drac, en la lluita entre en Goku i en Krilin contra el General Blue. Aquest la fa servir per paralitzar en Goku i així poder-lo atacar sense problema. Tot i així, en Goku aconsegueix alliberar-se'n.

Apareix també al 22è Torneig Mundial de les Arts Marcials, on en Chaos la fa servir contra en Krilin, amb l'objectiu de destruir els òrgans interns d'en Krilin sense haver-lo de tocar.[1] En el mateix torneig, en el combat entre en Goku i en Ten Shin Han, en Chaos la fa servir per ordre d'en Mestre Grulla, per tal de paralitzar en Goku i que així en Ten Shin el pugui atacar. Ell ho descobreix, però li diu a en Chaos que no vol guanyar d'aquella manera i que pari. També s'ha vist l'ús de la telequinèsi per moure objectes inanimats, tal com van fer en Freezer o el Capità Gineu per moure les Boles de Drac Namekianes.

La Multi-Forma és una altra tècnica de suport. Aquesta tècnica permet dividir el cos de l'usuari en diversos duplicats. Va ser utilitzat per primera vegada per en Ten Shin Han al 23è Torneig Mundial d'Arts Marcials, quan es va fer evident que en Goku era més ràpid que ell després de treure's la roba amb pes. Llavors, per contrarestar-ho, en Ten Shin fa servir aquesta tècnica, en la qual ell es divideix en dos, i llavors els dos clons tornen a dividir-se, creant quatre Ten Shin Hans.

Tot i això, com en Goku va descobrir, cada clon té una quarta part de la força de l'usuari original.[2] En Krilin, en Cor Petit, en Cèl·lula i en Gogeta se'ls ha vist fent servir tècniques semblants, tot i que en Krilin només és capaç de crear tres versions de si mateix, a diferència de les quatre d'en Ten Shin.

Referències Edit

  1. Bola de Drac - Episodi 91, Una idea genial
  2. Bola de Drac - Episodi 140, En Son Goku i en Ten Shin Han continuen lluitant

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori