Fandom

Bola de Drac Wiki

Temple d'en Bills

1.852pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Arbre temple Bills.png

L'arbre on hi ha el Temple d'en Bills

El Temple d'en Bills (ビルスの寺, Birusu no tera)[1] també conegut com a Castell d'en Bills (ビルスの城, Birusu no shiro)[2] o Planeta d'en Bills[3] és la llar del Déu de la Destrucció Bills i del seu assistent Whis.[2] Apareix a les pel·lícules Bola de Drac Z: La Batalla dels Déus, Bola de Drac Z: La Resurrecció de "F" i a Bola de Drac Súper.

LocalitzacióEdit

Temple Bills.png

El Temple amb les llunes al voltant

La llar d'en Bills és al món dels vius, a diferència de l'Altre Món. Està siutat a una distància de vint-i-sis minuts del Planeta d'en Kaito anant a una ultra-velocitat, però es desconeix on és la localització exacta a l'univers del temple.[2]

AparençaEdit

Habitació Bills.png

L'habitació on en Bills dorm

La part inferior té una forma semblant a una piràmide quadrada del revés. A la part superior hi ha un arbre gegant que té edificis. Hi ha una sala amb menjadors i un enorme aquari a l'interior del castell.[2] El temple està ple de peixos i altres aliments. Quan en Bills no està destruint planetes, dorm en un pedestal que flota en una de les sales del temple,[4] on hi ha unes bombes alarma en forma de rellotge de sorra enorme.[2]

La vida al voltant del temple consta de diverses espècies com aus i papallones. Al voltant del temple hi ha un llac gegantí on viuen diversos tipus de criatures marines, incloent-hi el Peix Oracle i un monstre marí. També hi havia diverses llunes al voltant del temple, tot i que van ser destruïdes per en Bills a causa del dolor de la ingestió de la salsa de wasabi.

HistòriaEdit

Durant els esdeveniments de la pel·lícula, en Bills desperta d'un llarg son i és visitat per en Whis. A continuació, surt del seu temple i rastreja el guerrer que va derrotar en Freezer, un Saiyan anomenat Goku.[5]

Al principi de Bola de Drac Z: La Resurrecció de "F", en Whis entrena en Goku i en Vegeta aqui. El seu entrenament fa que en Bills no pugui dormir durant els tres anys que en Whis li havia assignat i que es llevi de mal humor.

Aparició a VideojocsEdit

L'àrea al voltant del temple d'en Bills és un escenari de batalla al videojoc Bola de Drac Heroes.

ReferènciesEdit

  1. Guia oficial de la pel·lícula Bola de Drac Z: La Batalla dels Déus, 2013
  2. 2,0 2,1 2,2 2,3 2,4 Chōzenshū, 2013
  3. Bola de Drac Súper - Episodi 16, En Vegeta es converteix en alumne?! Derrotem en Whis!!
  4. "【敵について】 ビルスとウイスの"2人"で確定。そして2人とも、強くてグルメらしい。 ビルスについて。長い年月眠りにつき、目覚めた数年間は惑星を破壊する。新しい惑星を創るためには破壊が必要らしい。 ウイスについて。ビルスに付き添っている以外は謎。詳細はイヨク編集長がひた隠しした。" - Twitter, Desembre de 2012
  5. Bola de Drac 2013 web oficial, secció d'Introducció

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori