Fandom

Bola de Drac Wiki

Tommy

1.851pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Tommy

En Tommy

En Tommy

En Tommy
Informació
Altres
noms
  • Bii
  • Sr. Bii
  • Sexe Sexe Masculí Masculí
    Data de mort 8 de miag de l'Any 774 (ressuscitat)
    Raça Humà
    Primera aparició
  • Manga: "En Son Gohan en parador desconegut"
  • Anime: "En Son Gohan continua l'entrenament espacial al món dels déus"
  • Apareix a Bola de Drac Z.i Logo BDZ Kai.png
    Doblatge japonès
  • Megumi Hayashibara (Z)
  • Houko Kuwashima (Kai)
  • Doblatge català Marta Covas
    En Tommy (盲目の少年, Mōmoku no Shōnen) és un nen cec al que el Monstre Buu torna la vista. Més tard es canvia el nom a Mister Bii en honor a en Buu per haver-lo curat.

    Aparença Edit

    Tommy dóna diners.jpg

    En Tommy dóna els seus diners a en Buu

    És un nen petit i baix, amb els cabells i els ulls negres. Duu una túnica marró, una armilla blava i un casc del mateix color, a més d'un sarró en bandolera per damunt del pit; també porta unes sandàlies negres. Abans que en Buu li torni la vista porta sempre els ulls tancats i un bastó a la ma dreta per guiar-se. Tant ell com la seva roba estan molt bruts.

    PersonalitatEdit

    En Tommy és un nen simpàtic, que no té por de les coses a causa de la seva ceguesa. Tot i ser molt pobre, no va dubtar en donar la moneda que tenia per comprar llet al Monstre Buu, en agraïment per haver-lo curat.

    HistòriaEdit

    Bola de Drac Z'Edit

    Buu cura Tommy.png

    En Buu curant la ceguesa d'en Tommy

    En Tommy es troba per primera vegada amb el Monstre Buu mentre està caminant per una zona muntanyosa, buscant un lloc per comprar llet. El majin se'l troba i s'adona de que el nen no s'espanta d'ell, de manera que li cura la ceguesa per tal de que el pugi veure.

    En Buu li pregunta si creu que ell és bell, però el nen li diu que no ho sap, ja que mai ha vist a ningú més. També li pregunta al Majin si és d'un altre planeta. Agraït, en Tommy li vol donar la moneda que tenia per comprar llet a en Buu. Aquest tracta de menjar-se-la, però no té bon sabor. Llavors, en Buu va a una ciutat i converteix a un vell en un cartró de llet i li dóna al noi perquè se la begui.

    Buu dóna llet a Tommy.png

    En Buu donant llet a en Tommy

    Poc després, en Tommy va ser assassinat, tot i que no se sap si a causa de l'atac d'extinció humana d'en Super Buu o quan en Buu Petit va fer esclatar la Terra. Després de la derrota del malvat ésser, el més probable és que fos reviscut per les boles de drac, tot i que no se sap si amb la ceguesa o no.

    Bola de Drac OnlineEdit

    En Tommy treballa durament i amb el temps aconsegueix una gran fortuna. En honor a en Buu, es canvia el nom a Bii i obre un parc temàtic anomenat "Boo World", on la majoria del personal és de raça Majin.

    TriviaEdit

    • Quan en Buu cura de la ceguesa a en Tommy, aquest li pregunta si és d'un altre planeta. En Tommy al ser cec no podia saber com eren les persones per deduir que en Buu fos d'un altre planeta, tot i que les podria haver palpat.
    • Després de ressuscitar, no se sap si en Tommy segueix sent cec o no. Possiblement s'hi vegi, ja que va morir després d'haver recuperat la visió.

    Més wikis de Wikia.

    Wiki aleatori