FANDOM

Tori-Bot
En Tori-Bot
Informació
Altres
noms
  • Akira Toriyama
  • Akira
  • Toripo
  • Sexe Sexe Masculí Masculí
    Data de naixement Any 720
    Raça Robot
    Primera aparició
  • Manga: "La Bulma i en Son Goku"
  • Anime: "Els núvols del Follet Tortuga"
  • Apareix a Bola de Drac, Bola de Drac Z, Logo BDGT.png i Bola de Drac Súper
    Família Hetappi (aprenent)[1]
    El Tori-Bot (鳥山明 (ロボット) Toriyama Akira (Robotto)) és un petit robot, que serveix com avatar per a Akira Toriyama durant el manga l'anime. Viu a la Vila del Pingüí, lloc on succeeixen les històries de Dr. Slump.

    Història Edit

    Dr. Slump Edit

    Tori-bot Dr.Slump.png

    El Tori-Bot a Dr.Slump

    En Tori-Bot sembla ser un bon amic d'en Senbei Norimaki, ja que li demana ajuda al capítol 71. Gràcies a ell, la Midori Yamabuki es casa amb en Sembei. És el majordom d'en Sembei al capítol 91.

    El Tori-Bot també té una petita aparició a la pel·lícula 7ª pel·lícula, on es troba entre la multitud amb la Lanx, la Mai, en Shu, en Pilaf, l'Ulong el Rei Nikochan i el seu ajudant, la Pink i en Cobalt Blue.

    Hetappi Manga Kenkyūjo Edit

    Tori Bot i Hetappi.png

    El Tori-Bot amb en Hetappi

    A Hetappi Manga Kenkyūjo, el Tori-Bot li explica a en Hetappi i als lectors com escriure un manga.

    Bola de Drac Edit

    Tori-Bot BD.png

    El Tori-Bot sobre un arbre

    El Tori-Bot fa diverses aparicions durant els primers capítols del manga de Bola de Drac (als capítols 1 i 42). Se'l pot veure durant l'Episodi 3, pujant a un arbre mentre en Goku i la Bulma van cap a la platja. A la versió japonesa diu "La Vila del Pingüí... no, no és aquí".

    Durant l'escena on la Lanx entra al saloon, un dels cartells de cerca i captura de la paret duu la seva foto i el nom d'Akira, juntament amb el d'altres criminals. Irònicament, la seva recompensa és la més baixa (100.000 $).

    Cerca i captura akira.png

    El poster de cerca i captura amb el nom d'Akira

    El Tori-Bot torna a aparèixer durant l'episodi 44, penjant en un arbre al jardí de la primera planta de la Corporació Càpsula.

    Bola de Drac Z Edit

    Tori-Bot vinyeta repetida.png

    Apareix també entre la multitud de lluitadors veient el combat d'en Goku contra en Paikuhan durant l'episodi 210 i l'episodi a episodi 215.

    Al capítol 480 del manga, ell apareix al Palau de Déu quan en Krilin s'adona de que les vinyetes de quan en Trunks i en Son Goten intenten la Dansa de la Fusió està repetida. Llavors el Tori-Bot disculpa al seu editor i li diu que no cobrarà per culpa de repetir la imatge.

    A la pel·lícula 10, quan en Son Goten parla del que vol demanr de desig, el Tori-Bot és vist al peu de la pantalla. Durant l'OVA Ei! En Son Goku i els seus amics tornen!, ell i el Nekomajin són icones a l'ordinador d'en Son Gohan.

    Bola de Drac Súper Edit

    Mil·lió de zenis.png

    Els bitllets de 10.000 zenis

    El Tori-Bot apareix en el disseny dels bitllets de 10.000 zenis que el Senyor Satan regala a en Son Goku

    Bola de Drac GT Edit

    Ell apareix en colors groc i verd en el kit d'afaitar d'en Vegeta a l'episodi 27 de Bola de Drac GT.

    Aparició als videojocs Edit

    BDAS Toripo.jpg

    En Toripo a Blue Dragon Awakened Shadow

    El Tori-Bot apareix als videojocs de rol de Blue Dragon amb el nom de Toripo. Els personatges d'aquest videojoc estan dissenyats per l'Akira Toriyama.
    Toribot BDH.png

    En Tori-Bot a Bola de Drac Heroes

    Apareix de forma aleatòria a Bola de Drac Online. Apareix també a Bola de Drac Heroes. Quan s'utilitza, es poden fer servir súper atacs per danyar al rival sense que la quantitat d'energia disminueixi, però només durant 4 torns. El Tori-Bot també apareix en les formes d'atac i de defensa al joc.

    CuriositatsEdit

    Tori Dr Slump.png

    En Tori

    • Abans de fer servir el Tori-Bot, l'Akira Toriyama es dibuixava a si mateix com un ocell antropomòrfic, ja que Tori significa ocell en japonès.
    • En Tori-Bot és l'únic personatge de Dr. Slump que apareix a Bola de Drac Z i Bola de Drac GT.

    ReferènciesEdit

    1. Hetappi Manga Kenkyūjo, 1985

    NavegacióEdit

    Més wikis de Wikia.

    Wiki aleatori