FANDOM

Núvol Kinton revés
Aquest article és un esbós, està mal redactat o està incomplet
Núvol Kinton

Tu pots ajudar a Bola de Drac Wiki a millorar-lo per tal de completar-lo.

El Torneig Mundial d'Arts Marcials (天下一武道会, Tenkaichi Budōkai; lit: El Millor Torneig d'Arts Marcials del Món) és un torneig fictici d'arts marcials dins del manga de Bola de Drac i a les sèries Bola de Drac, Bola de Drac Z i Bola de Drac GT.

El primer Torneig Mundial d'Arts Marcials apareix al volum 3 del manga original, i és una part important de la història en els primers 16 volums del manga. A partir d'aquest moment els tornejos que succeeixen tenen poca importància degut a que els personatges principals guanyen habilitats que són extremadament superiors a les dels competidors normals.

El torneig es celebra a l'Illa Papaya, localitzada al sud de la Terra. Hi participen els terrícoles més forçuts per demostrar qui és el més fort del planeta.

CaracterístiquesEdit

A les primeres edicions el torneig es celebrava cada cinc anys. Això va canviar i es va reduir a tres anys degut a la quantitat de participants, que augmentava a cada edició. Més endavant, un altre canvi va ser el nombre de lluitadors classificats per a les rondes finals, pujant de vuit a setze.

També es va crear una "categoria infantil" per nens menors de quinze anys. Aquesta categoria es veu eliminada a l'últim torneig que veiem a la sèrie, ja que la Pan i l'Ub hi participen amb els adults.

ReglamentEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori