Fandom

Bola de Drac Wiki

Towa

1.851pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Towa
La Towa
Informació
Sexe Sexe Femení Femení
Raça Dimoni
Procedència Regne Demoníac
Primera aparició Bola de Drac Online
Ocupació Científica[1]
Afiliació Trencadors del temps
Família
  • Miira (marit)[1]
  • Fu (fill)[1]
  • Dabra (germà)[2]
  • Beelzebub (nebot)
  • La Towa (東和, Tōwa) és una dimoni del Regne Demoníac i una dels principals antagonistes del videojoc d'ordinador Bola de Drac Onlie, a més de ser una anatagonista important a Bola de Drac: Xenoverse.

    AparençaEdit

    La Towa és una dimoni que va vestida amb roba de cuir de color vermell, molt cenyida al cos i fent que li marqui clarament la silueta. Duu unes mitges vermelles i sabates de taló vermelles. El seu cabell és llarg i blanc, on duu una anella daurada. Les orelles les té punxagudes i utilitza unes arracades semblants a les dels kaioshins. La seva pell és de color blau clar.

    PersonalitatEdit

    Towa cara.jpg

    La Towa en una escena animada a Xenoverse

    Com en Miira, la Towa pensa que és millor que tots els altres i, a causa d'això, subestima als seus oponents, considerant-los simples peons en el seu pla. Ella és freda i cruel, tal com demostra amb la seva actitud cap a l'aparent pèrdua d'en Miira. Gaudeix rentant el cervell de les persones, i no dubta a utilitzar la tecnologia contra qualsevol. És molt persistent en els seus objectius, tractant de distorsionar el temps, fins i tot després de molts intents fallits, simplement perquè es creu digne per destruir per complet el teixit de l'espai-temps i alterar completament la història al seu gust.

    No obstant, a Xenoverse, ella es sorprèn de que el Guerrer del Futur derrotés i eliminés en Miira a lAny 774, tot i que el nucli sobreviu a la destrucció. La Towa ho considera un retrocés en els seus plans i proclama la seva venjança un cop en Miira estigui restaurat i enfortit.

    La Towa també sembla confiar en el poder d'en Miira i, després de la seva derrota a mans del Guerrer del futur, es retira ràpidament al adonar-se que tenia poques esperances de derrotar-lo ella mateixa.

    Habilitats i PodersEdit

    La Towa és prou forta com per sobrepassar en Trunks del Futur, ja que aquest no va tenir èxit quan va intentar derrotar-la.

    A més, és una científica brillant, ja que va ser capaç de crear un ésser artificial a partir de mostres d'ADN de diversos lluitadors, en Miira. És capaç de reviure a gent, posar-los sota el seu control i assumir una forma gegant.

    Té un gran poder màgic. La seva màgia fosca, apresa d'en Démigra, és suficientment forta com per posar sota el seu control a personatges poderosos.

    TransformacionsEdit

    Towa FoscaEdit

    Darkness Towa.png

    La Towa en aquesta forma

    Towa Fosca (Ankoku Towa) és una forma assumida per la Towa durant la Saga de l'Atac a la Porta de l'Infern. És jugable a partir de la Missió Déu 5. En aquest estat, la màgia de la Towa és prou forta com per fer fusionar el Súper A-17 i l'A-18.

    HistòriaEdit

    Bola de Drac OnlineEdit

    Towa a Online.jpg

    La Towa a Bola de Drac Online

    La Towa era originàriament una científica brillant del Regne Demoníac però ella va abandonar el regne després d'unir-se a en Miira, un ser artificial creat a partir de la unió de l'ADN de diversos mestres. Ella i en Miira tenen un fill, en Fu, que tindrà una gran influència al món quan sigui gran.[1]

    Ella és a Namek a la quarta i les següents missions de Viatge en el Temps. Aconsegueix posseir en Cui, en Zarbon, en Dodoria, en Recoome i el Capità Gineu com a granota. Havent-los posseït, pot transformar-los en gegants. Fa servir aquesta habilitat en diversos membres de l'Organització del Comerç Planetari. També recull una mostra de sang d'en Nail i torna en Gineu al seu cos perquè lluiti contra els herois.

    La Towa també va donar el capità Bacterian a la Terra la missió de reunir l'energia per ajudar en Cèl·lula-X a créixer. Quan aquest s'impacienta, abandona la presó on estava reclòs i s'amaga a una cova darrere una cascada, on criatures similars a ell segueixen ajudant-lo a reunir energia.va deixar la presó del capità Bacterian una cova abandonada darrere d'una cascada on altres criatures-Cell com segueixen ajudant a recollir l'energia.

    Bola de Drac: XenoverseEdit

    Towa i Miira Xenoverse.jpg

    La Towa i en Miira a la Terra

    La Towa i en Miira continuen la seva recerca per aconseguir la destrucció de la història, amb la Towa també amb l'objectiu de recollir l'energia Kili per a fins desconeguts.

    En algun moment de la història, la Towa i en Miira troben en Trunks del futur a la Terra.

    ReferènciesEdit

    1. 1,0 1,1 1,2 1,3 Bola de Drac Online guia Taiwanesa
    2. Bola de Drac: Xenoverse, 2015

    NavegacióEdit

    Trencadors del Temps
    Líders MiiraTowaFuChurai
    Androides/Cyborgs A-8000A-19000Cèl·lula-XDinosauresDracsOctopapa
    Control mental GohanSoldats d'en FreezerCuiDodoriaZarbonRecoomeGineu (al cos de granota) • Granota Namekiana (al cos d'en Gineu) • Bardock MaligneCapità Bacterian
    Races aliades Namekians MalignesBio-AndroidesRobots PirataMajinsGossos gegants
    Organitzacions Colla d'en Paella (Paella, Long, Chow) • Exèrcit dels Calçotets Vermells

    Més wikis de Wikia.

    Wiki aleatori